Dimecres 21 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Castellbell i el Vilar acorda aprovar per unanimitat el pressupost municipal
L’entesa entre els grups amb representació al ple, amb Sumem per Castellbell i el Vilar i el PSC, inclou augmentar de quatre a cinc el nombre de vigilants municipals abans de dos anys i tenir per a l’any vinent una partida de 50.000 euros destinada a l’asfaltat dels carrers més malmesos.
Castellbell i el Vilar acorda aprovar per unanimitat el pressupost municipal.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez  
27/05/2025 15:59
El Kids&Us signa una gran nit europea al Nou Congost
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
El CFP convoca una nova jornada d’exàmens
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar aprovarà aquest dimarts el pressupost municipal de 2025 per unanimitat. Així ho han acordat els dos partits amb representació al ple municipal. L’entesa entre Sumem per Castellbell i el Vilar i el PSC signada aquest matí al consistori dona llum verda als números d’aquest 2025 en el marc d’un pressupost expansiu de 5.280.873 euros, que suposa un 14,18% més que l’any passat. El pressupost inclourà una partida d’inversions que arriba als 845.037 euros.

Acords destacats

L’entesa per a l’aprovació del pressupost ha estat possible a partir d’acords concrets que tenen a veure amb aspectes com la seguretat o el manteniment de la via pública, entre altres. Així, s’ha acordat augmentar de quatre a cinc el nombre de vigilants de la Guàrdia Municipal abans de dos anys i disposar per a l’any vinent d’una partida de 50.000 euros per a l’asfaltat dels carrers del municipi que es troben en més malmesos. L’acord ha estat signat per l’alcalde, Adrià Valls, i per Montserrat Badia, en representació del PSC, que han estat acompanyats per la regidoria Núria Martorell, primera tinenta d’alcaldia, i per la regidora Rosa Nadal, del grup del PSC.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
Sant Vicenç acull l’última sortida de l’any dels Punts d’Informació Turística
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ofereix una nova formació gratuïta de ràdio per a adults
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós celebra la tardor amb una jornada de comerç al carrer i activitats per a tota la família

BAGES
Bages Turisme presenta l’oferta de la comarca
BAGES
Castellbell i el Vilar obté una puntuació destacada en l’índex de transparència
ST. FRUITÓS
La Policia Local de Sant Fruitós de Bages realitza una campanya de protecció dels vianants
Una Manresa desconeguda de cine
La regidoria de Cultura de Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
Què hi ha darrere d'un aliment ecològic?
L'Ajuntament de Manresa farà un tractament herbicida al cementiri
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca’ 2027
Nous treballs per millorar la seguretat viària al polígon industrial de Bufalvent
Magalí Sare i el cor de cambra ARSinNOVA porten divendres al Kursaal 'Descasada'
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]