Divendres 26 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Castellbell i el Vilar agilita els tràmits perquè l’empresa municipal AGBAR
L’empresa gestora privada actual acabarà la seva activitat pròximament i es treballa per assegurar un relleu que asseguri el servei per als més de 240 abonats que hi ha a la urbanització.
Castellbell i el Vilar agilita els tràmits perquè l’empresa municipal AGBAR.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez  
05/06/2025 14:58
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar agilita aquest mes de juny els tràmits per fer possible que l’empresa municipal que gestiona l’aigua, AGBAR, assumeixi properament l’abastament d’aigua a la urbanització de Mas Enric-Can Prat. El consistori vol assegurar un relleu àgil que asseguri el servei per als més de 240 abonats que hi ha a la urbanització i que ara mateix és assumit per l’empresa privada Germans Riera, que pròximament aturarà la seva activitat, ja que els propietaris es jubilen.

Aquesta setmana s’estan realitzant diferents visites tècniques sobre el terreny per analitzar les infraestructures existents, que compten amb la participació de l’alcalde, Adrià Valls, del regidor d’Urbanisme i Urbanitzacions, Francesc Devant, i dels responsables tècnics d’AGBAR i de l’empresa Germans Riera.

Previst al contracte

L’Ajuntament va aprovar el passat mes de febrer una pròrroga de cinc anys en la concessió del servei d’aigua d’AGBAR, que incloïa que l’empresa gestora del servei assumiria també l’abastament d’aigua a Mas Enric-Can Prat. L’abastament d’aigua en camions cisterna a la urbanització va començar la primavera de 2023 coincidint amb la situació d’emergència per sequera. Durant dos anys, el consistori va haver de fer front a un cost global de 400.000 euros (el 65% subvencionats per l’ACA) per fer arribar l’aigua a Mas Enric-Can Prat a través de cisternes. A través de diferents accions promogudes per l’Ajuntament s’ha aconseguit que des del mes d’octubre ja no sigui necessari el transport de l’aigua per carretera. 

En paral·lel, els darrers anys s’han executat obres de millora de la xarxa d’aigua amb la canalització i connexió de Mas-Enric Can Prat a la xarxa de Marganell i la construcció d’un pou, a través de subvencions de l’Agència Catalana de l’Aigua i de la Diputació de Barcelona aconseguides per l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar per valor de més de 80.000 euros.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’òpera prima del director i guionista santfruitosenc Àlex Duck s’estrena a Sant Fruitós
SÚRIA
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports

SÚRIA
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages reuneix professionals de l’arquitectura i el patrimoni cultural
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós es prepara per viure la Festa Major d’Estiu
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]