Dimecres 03 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Campionat de Catalunya absolut de waterpolo
La baixa del CN Montjuic a darrera hora, va fer que el camí del CN Manresa en aquest campionat de Catalunya variés , això va fer que el primer rival dels de J López fou l’equip local, doncs, el campionat es juga íntegrament aquest cap de setmana a la piscina del CN Sabadell.
Campionat de Catalunya absolut de waterpolo.

Redacció/Sergi Vàzquez  
09/06/2025 17:07
Jordi Selga fa la donació a l'Ajuntament de Manresa d'una porta modernista d'alt valor històric
La Plana de l'Om acollirà la V Jornada per a la Prevenció dels Maltractaments a les Persones Grans
El femení del CN Manresa va tancar la temporada amb un meritori cinquè lloc
Jacob Petrus, en una jornada sobre les empreses davant la crisi climàtica
El partit fou una semifinal, en el que els amfitrions s’imposaren, portant als bagencs a lluitar per un bronze amb el Barcelona WC, al que superaren portant-los al bronze en el campionat. SEMIFINAL CN MANRESA 5 CN SABADELL 10 Després de que R Serra, imparable a la boia, inaugurés el marcador, la igualtat va arribar al marcador de penalti, empat amb el que s’arribà a la final del primer quart. El segon període va ser pels locals, més habituats a la piscina de màximes dimensions, posant costa a munt l’eliminatòria pels bagencs. Pitjor va ser el tercer quart, com si els manresans no s’haguessin adaptat al canvi de camp, els vallesans firmaven un parcial de 0-4 que sentenciava el partit. Amb tot resolt, els darrers vuit minuts foren pels del CN Manresa que se’l anotaren per un ajustat 4-3, amb gols de G Fernàndez, D Torilo i dos de R Serra. Parcials: 1-1, 0-2, 0-4, 4-3. C.N. MANRESA : F Garcia, G Fernández 1, M Puerta, E del Blanco, R Serra 3, D Holgado, L Mayol, A Leon, B Prat, D Torilo 1, B Fernàndez, I Rey, A Fernández i S Torres. C.N. SABADELL B A: N Romera, E Moya, S Lerida, M Urgeles 1, NR Bobulic, A Carrasquilla 1, A Llauradó, I Tena 2, G Batista, T Carrio 3, I Martínez 1, E Vilchez, X Teclas i D Knip 2.

PARTIT PEL BRONZE

CN MANRESA 16 BARCELONA WC 11

El segon partit del campionat, en lluita pels llocs del tercer quart, el CN Manresa es trobà amb el rival de la temporada, el Barcelona WC. El partit va començar amb un parcial de bogeria, 7-4 pels manresans, onze gols en vuit minuts. Els anotadors bagencs A Leon, M Puerta 2, D Holgado, D Torilo, LL Mayol i A Estany. Una diferencia de tres gols aconseguida en el minut final del període. El segon quart va ser pels barcelonins, que es situaren a un sol gol 7-6, fins que G Fernández, a manca de sis sègols per arribar a la meitat del partit firmava el 8-6 .

Passat l’equador del partit, els de J López , tornaren a prémer l’accelerador i aconseguiren ampliar l’avantatge per arribar als darrers vuit minuts 11-7, quatre gols de distancia , mercès als gols de E del Blanco, M Puerta i A Leon. Amb el marcador a favor, el darrer quart també va ser pels del cor de Catalunya, que amb gols de D Holgado, D Torilo, R Serra, G Fernández dos, que arrodoniren un triomf que els portava a jugar pel cinquè lloc.

Parcials: 7-4, 1-2, 3-1, 5-4.
C.N. MANRESA: F Garcia, G Fernández 3, M Puerta 3, E del Blanco 1, R Serra 1, D Holgado 2, Ll Mayol 1, A Leon 2, B Prat, D Torilo 2, A Estany 1, B Fernández, A Fernández i S Torres. BARCELONA WATERPOLO CLUB : R Duran, I Nash, F Fuentes, M López 3, A Rojo 2, L Van Doorn 1, P Montserrat 1, N Robirosa, G Martí. A Algaba 2, A Vilaseca 1, G Duran 1 , A Martínez, C Lewis.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CN MANRESA   NATACIÓ   ESPORTS 
També et pot interessar:
WATERPOLO
El femení del CN Manresa va tancar la temporada amb un meritori cinquè lloc
NATACIÓ
vuitena edició del Trofeu CN Manresa en piscina de 50 metres
FUTBOL
Eudald Ripollès nou jugador del Covisa Manresa

BÀSQUET
El BAXI Manresa obre el mercat de fitxatges amb el base Lucas Beaufort
ESPORTS
El Cat Central Sub14 tanca una temporada brillant proclamant-se campió de la Copa Catalana d'Or B
ATLETISME
Manel Deli es 2on a l'Wexford Festival of Running
El mur del Casino l'han refet de nou
Eudald Ripollès nou jugador del Covisa Manresa
La primera edició del Festival Festeig al Passeig Jazz Band acaba amb una matinal de concerts
El Documental del Mes torna aquest dijous a la Plana de l’Om
L’equip “Teatrerus” guanya la Lliga de Debat Sènior organitzada per UManresa
Setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos
Alerta INUNCAT per pluges intenses dijous a la tarda a gran part de Catalunya, al nord-est
Solsona convoca la ciutadania per escollir les propostes finalistes dels pressupostos participatius


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]