Des del passat mes de març, els residents han alertat que, a més dels talls ocasionals per a tasques de manteniment i millora de la xarxa, també experimenten microtalls de manera recurrent. L’Ajuntament ha mantingut durant aquests mesos reunions amb els veïns i amb l’empresa distribuïdora, i també ha traslladat les queixes al servei de qualitat de la Generalitat. A més, també s’ha detectat deteriorament en diversos punts de la xarxa, com ara alguns armaris de distribució, que podrien estar contribuint a la citada problemàtica.
L’auditoria que ara s’ha encarregat permetrà obtenir una visió global de la situació i avaluar la qualitat del servei. Per fer-ho, s’instal·laran analitzadors de xarxa en diferents punts de la urbanització durant diversos dies, recollint dades de paràmetres elèctrics que permetin entendre l’origen de la problemàtica.
Un cop recollides i analitzades aquestes dades, es podran treure conclusions i traslladar-les a la companyia propietària de les instal·lacions Edistribucion Redes Digitales, SL perquè si és el cas s’adoptin les solucions i mesures correctores adients. Es preveu que durant el mes de juliol es disposi dels resultats d’aquesta auditoria.