Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El barri de la La Rosaleda dona el tret de sortida a les festes dels barris
El barri de La Rosaleda celebrarà la seva Festa Major del 20 al 29 de juny amb un programa variat que inclou música, espectacles, activitats esportives i propostes infantils.
El barri de la La Rosaleda dona el tret de sortida a les festes dels barris.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
16/06/2025 20:36
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
Els actes començaran el divendres 20 de juny amb un sopar de carmanyola i una animada sessió de karaoke. El dissabte 21, a les 7 de la tarda, hi haurà una actuació dels infants del gimnàs V2O i una mostra de sevillanes a càrrec de l’Escola de Ball Jordi Checa. El dia es tancarà amb una sessió de punxadiscos. El diumenge 22 començarà amb un partit de futbol a la zona poliesportiva a partir de les 10 del matí. A la tarda, 3x3 de bàsquet a la pista i un mercat de segona mà a la plaça. La revetlla de Sant Joan, el dilluns 23, inclourà un sopar popular, castell de focs a les onze de la nit, i discoteca mòbil amb Delay DJ.

L’endemà, dia de Sant Joan, la festa continuarà amb un vermut popular, guerra d’aigua, inflables aquàtics, festa de l’escuma i un berenar infantil. El segon cap de setmana festiu s’iniciarà el divendres 27 amb un nou sopar de carmanyola i karaoke. El dissabte 28, el matí començarà amb la 2a Concentració de vehicles clàssics. A la tarda, actuacions d’entitats locals amb l’Esbart Som Riu d’Or, una exhibició de patinatge amb CEFAR i la cercavila dels Geganters i Grallers. A la nit, sopar de germanor i discoteca mòbil. La festa es clourà el diumenge 29 de juny amb una animada Holi Party a les a 2/4 de 7 del vespre. Les festes dels barris són organitzades per les associacions de veïns amb el suport de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES   LA ROSALEDA 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Oberta la convocatòria dels ajuts de menjador per a la llar d'infants i pels escolars
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]