Dimarts 08 de juliol de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

En què pot ajudar-te un electroestimulador
Els electroestimuladors són dispositius electrònics que s’utilitzen per estimular els músculs mitjançant impulsos elèctrics de baixa freqüència.
En què pot ajudar-te un electroestimulador.

Eva Remolina / AMIC  
29/06/2025 09:10
El Kursaal de Manresa frega els 60.000 espectadors entre gener i juliol de 2025, una xifra de rècord
La Clínica Sant Josep posa en marxa una nova Unitat de Patologia Vascular
Sandra Monfort porta la música que presentarà al Cruïlla al Punt Endesa
Mor un motorista en un xoc frontal amb un autocar a la BV-1225
Aquesta tecnologia, coneguda com a electroestimulació muscular (EMS), s’ha convertit en una eina habitual tant en el camp de la fisioteràpia com en l’àmbit de l’activitat física, la rehabilitació i fins i tot l’estètica.

Els seus usos són diversos:
Rehabilitació muscular: Després d’una lesió o cirurgia, s’utilitzen per ajudar a recuperar la força i el to muscular en zones que han estat inactives durant un període prolongat.
Alleujament del dolor: els impulsos actuen sobre els nervis per reduir la percepció del dolor, sovint com a complement als tractaments de fisioteràpia.
Millora del rendiment esportiu: Alguns atletes els utilitzen per complementar el seu entrenament, ajudant a millorar el to, la força i la resistència muscular.
Estètica i tonificació corporal: En el camp de l’estètica, s’empren per reafirmar, tonificar i reduir greix localitzat, tot i que els resultats depenen molt de la combinació amb dieta i exercici.
Prevenció de l’atròfia muscular: En casos de persones amb mobilitat reduïda, l’estimulació ajuda a mantenir l’activitat muscular bàsica.

Tot i els beneficis, l’electroestimulació no és recomanable per a tothom. Persones amb marcapassos, epilèpsia o certes malalties neurològiques haurien de consultar sempre un professional abans d’utilitzar-ne un. També cal evitar col·locar els elèctrodes sobre ferides obertes, àrees inflamades o sobre el cor.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ELECTROESTIMULADOR 
També et pot interessar:

Carme Ferrer Mora, de Teixits Ferrer i Mora, rep un record en homenatge a la seva jubilació
El CE Manresa incorpora el davanter centre Ayoub Al Azami
L'ascensor del Casinet del Poble Vell entra en funcionament
Tractament amb herbicides dins els terrenys de la Subestació Eléctrica Manresa i la del Congost
Alice Guy serà el pròxim nom de dona que incorporarà el nomenclàtor de Manresa
La Clínica Sant Josep posa en marxa una nova Unitat de Patologia Vascular
El Kursaal de Manresa frega els 60.000 espectadors entre gener i juliol de 2025, una xifra de rècord
Sandra Monfort porta la música que presentarà al Cruïlla al Punt Endesa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]