Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La 4a Escola de Salut es clou a Súria amb més activitats
Una sessió d’aiguagim a la Piscina Municipal va cloure la 4a edició de l’Escola de Salut, després d’un programa que ha ofert més d’una vintena d’activitats amb un bon nivell d’assistència. Aquesta xifra representa un increment en relació amb les edicions anteriors.
La 4a Escola de Salut es clou a Súria amb més activitats.

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/06/2025 21:57
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El programa ha inclòs xerrades, tallers, caminades i sessions d’exercici físic, adreçades preferentment a persones majors de 60 anys. L’objectiu de l’Escola de Salut és oferir eines pràctiques per a la millora del benestar físic i emocional. La 4a Escola de Salut de Súria es va iniciar el passat mes de gener. Les vacunes, la salut mental, la prevenció del deteriorament emocional, la donació d’òrgans, els primers auxilis i la prevenció d’estafes han estat alguns dels temes d’aquesta edició.

La gran majoria de xerrades han anat a càrrec de l’equip sanitari del CAP Goretti Badia (Súria) i han tingut lloc a les instal·lacions de L’Esplai. També s’han portat a terme diferents sortides i sessions d’activitat física i musicoteràpia. L’organització d’aquesta edició de l’Escola de Salut ha anat a càrrec de l’Institut Català de la Salut (ICS) a la Catalunya Central i l’àrea de Sanitat de l’Ajuntament de Súria, amb la participació del l’equip sanitari del CAP Goretti Badia i la col·laboració de l’Associació de Gent Gran.

Les entitats i serveis participants en les activitats de la 4a Escola de Salut han estat el Centre Excursionista, Pou4 SAS, Escola Municipal de Música, Policia Local, Oficina de Turisme, Associació de Familiars d’Alzheimer, Associació de Fibromiàlgia, Mossos d’Esquadra, Creu Roja, Organització Catalana de Trasplantaments, col·lectiu Capalafí i Fundació La Caixa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
ST. VICENÇ
Joan Anton Català, serà el ponent de la Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]