Divendres 17 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Junts Bages celebra l’anunci del desdoblament de la C-55
Aquest dissabte, el president de la Generalitat, Salvador Illa, ha visitat Manresa per anunciar el desdoblament en format 2+2 de la carretera C-55 en el tram comprès entre Manresa i Sant Vicenç de Castellet.
El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha visitat Manresa per anunciar el desdoblament en format 2+2 de la carretera C-55. Foto: Jordi Preñanosa

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez  
14/07/2025 17:45
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
Des de Junts Bages valorem positivament aquest anunci, que és fruit del consens i la feina sostinguda del partit, conjuntament amb les entitats del territori, així com del suport de les institucions i dels agents econòmics i socials que fa anys que reclamen una solució estructural per a aquesta via. Tot i això, Junts considera que el projecte anunciat avui és encara no és suficient, i insta el Govern a preveure el desdoblament complet de la C-55 fins a l’enllaç amb l’A2 a l’altura d’Abrera. “La C-55 és un eix vertebrador social i econòmic de la comarca i del conjunt de la Catalunya Central, i no pot quedar-se a mig camí”, afegeixen també des del partit. Junts també ha expressat que serà exigent amb el compliment dels terminis anunciats avui pel president Illa, i que vetllarà perquè el calendari es compleixi i el projecte avanci de manera efectiva. A més, el partit ha volgut posar el focus en altres infraestructures estratègiques que cal planificar amb visió territorial, i ha manifestat la seva voluntat de seguir treballant per la millora de l’eix del Cardener cap al nord, especialment en la carretera C-58 cap a Cardona i Solsona, amb l’objectiu de garantir una xarxa de mobilitat equilibrada, segura i cohesionadora per al conjunt del territori.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JUNTS BAGES   C-55 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Junts al Bages surt al carrer per denunciar el caos de Rodalies
POLÍTICA
Junts al Bages denuncia la situació crítica de la línia R4 i exigeix inversions urgents
POLÍTICA
Junts Bages denuncia el greuge amb el Bages i reclama la gratuïtat immediata del peatge de la C-16

ACTUALITAT
La Plataforma pel Desdoblament de la C-55 celebra l’anunci del president Illa
POLÍTICA
ERC Bages celebra que el Govern esculli pel desdoblament de la C-55, aprofitant el traçat existent
POLÍTICA
Junts Bages referma el seu compromís amb el desdoblament de la C-55
Treballant per tenir un carrer Guimerà apte per als vianants
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]