Dilluns 09 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Èxit d’assistència a les sessions de contacontes als barris de Solsona
Més de 80 persones de mitjana assisteixen a aquesta activitat familiar d’estiu ja consolidada.
Més de 80 persones de mitjana han assistit a les cinc sessions de contacontes als barris de Solsona.

SOLSONÈS / Redacció/ Sergi Vázquez  
06/08/2025 17:10
La manifestació del Dia de la Dona a Manresa presidida per la pluja
Afectacions de trànsit per treballs de la Generalitat al Pont de Sant Francesc
El femení del CN Manresa Fibracat va aconseguir una victòria
S’obre el termini per sol·licitar el Bo de Lloguer Jove
Aquest estiu, més de 80 persones de mitjana han assistit a les cinc sessions de contacontes als barris de Solsona. Aquestes xifres confirmen l’èxit de la cinquena edició del programa cultural i comunitari Freqüència de barri, segons afirma la regidora de Drets Socials, Maria Moumen. L’activitat es va tancar divendres passat amb un sorteig de premis a la biblioteca Carles Morató.
 
Organitzat per Drets Socials, a través dels Serveis Socials, i la Biblioteca Carles Morató, el cicle Freqüència de barri té per objectiu descentralitzar l’activitat cultural fora del nucli antic tot afavorint la cohesió social i generant espais de trobada per a famílies amb infants. Enguany hi han participat les narradores Clara Algaba, Mon Mas, Roser Guasch i Alba Mascarella i el narrador i escriptor Joan de Boer amb propostes variades. Des del darrer divendres de juny fins al 25 de juliol, infants i famílies han gaudit cada divendres de contes populars i històries amb perspectiva de gènere o amb rerefons social. 
 
Tot i que dues de les cinc sessions es van haver de traslladar a la biblioteca pel mal temps, Freqüència de barri ha dut el públic al sector Torregassa, al Camp del Molí i a la Plana.  Divendres passat, el saló de les Homilies d’Organyà de la biblioteca es va omplir per al darrer acte del programa, en què es va obsequiar els infants amb una bossa dels 10 anys de la biblioteca i els 20 de la ràdio. Vers Vives Torrent, Roger Lleberia Isanta i Sofia Aguilà El Mamoun van ser els afortunats en el sorteig d’entrades al parc d’atraccions del Tibidabo i al Cine París i un lot de llibres.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA   CONTACONTES 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
L’Ajuntament de Solsona sotmet a consulta pública el seu Reglament orgànic municipal
SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní anima la ciutadania a presentar propostes valorades en 100.000 euros
SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní convoca dues places per a les àrees de Medi Ambient i Desenvolupament Local

SOLSONÈS
Solsona estén la zona verda d’estacionament limitat a tot el nucli antic
SOLSONÈS
Enquesten la població del Solsonès per conèixer com viu la sobreproductivitat
SOLSONÈS
La brigada municipal de Solsona es reforça amb sis nous efectius contractats amb plans d’ocupació
8 arbres nous al parc del carrer Sant Fruitós
La manifestació del Dia de la Dona a Manresa presidida per la pluja
Fonollosa celebra la 4a edició dels Guardons Pobles de Fonollosa al Casal de Fals
Pasta Sanmartí, nou generacions catalanes fent pasta des del 1700
Què és l’inmunofitness?
Afectacions de trànsit per treballs de la Generalitat al Pont de Sant Francesc
El femení del CN Manresa Fibracat va aconseguir una victòria
S’obre el termini per sol·licitar el Bo de Lloguer Jove


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]