Dilluns 09 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arrangen el camí de Cal Sotaterra, el carrer de les Vinyes i trams de vials del Vinyet de Solsona
Tapen els sots de camins de les partides de Santa Llúcia i Sant Honorat.
La setmana passada es van dur a terme diversos treballs de condicionament de camins de Solsona amb reg asfàltic.

SOLSONÈS / Redacció/ Sergi Vázquez  
06/08/2025 10:37
La manifestació del Dia de la Dona a Manresa presidida per la pluja
Afectacions de trànsit per treballs de la Generalitat al Pont de Sant Francesc
El femení del CN Manresa Fibracat va aconseguir una victòria
S’obre el termini per sol·licitar el Bo de Lloguer Jove
La setmana passada es van dur a terme diversos treballs de condicionament de camins de Solsona amb reg asfàltic. El més transitat és el camí de Cal Sotaterra fins a l’entroncament amb el carrer de la Font del Corb i un tram del carrer dels Tints, si bé també es va actuar en tres trams de camins de les partides de Santa Llúcia i Sant Honorat que presentaven molts sots que hi dificultaven el trànsit. 
 
El vial més proper al nucli urbà és el de Cal Sotaterra, on es va fer un escrombrat, un soteig per a la reparació de clots i un regenerat amb àrid i emulsió. En un àmbit total de 3.000 metres quadrats, també s’hi va incloure el carrer de les Vinyes i un tram del dels Tints.
 
Pel que fa a camins del Vinyet, bàsicament es va fer un soteig per a reparar els forats. Es van arranjar 570 metres del camí de l’Arrabal en direcció a Riner fins a la cruïlla de Cal Violí i Cal Gilabertó, i en 1.700 metres del camí que discorre pel Cabaner de l’Abat i la capella de Santa Llúcia fins a la cruïlla en direcció a Textil Olius.
 
Finalment, a Sant Honorat, es va reparar el tram de Solsona del camí de Moriscots, d’uns 850 metres de longitud des de Cal Carboner fins a la carretera de la Llosa del Cavall a l’altura de la capella de la partida.
 
Aquests treballs han estat executats per M. i J. Gruas per un import de 28.000 euros i una factura d’excés d’amidaments pel valor de 3.400 euros. Aquest matí el regidor d’Urbanisme i Obres Públiques, Joan Parcerisa, ha visitat els vials sobre els quals s’ha intervingut amb el cap de la brigada municipal, Jaume Núñez.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: VINYET   SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
L’Ajuntament de Solsona sotmet a consulta pública el seu Reglament orgànic municipal
SOLSONÈS
S’obre el concurs per escollir el disseny gràfic de la Festa Major de Solsona amb un premi ampliat
SOLSONÈS
Solsona i el Solsonès reivindiquen la saviesa ancestral femenina

SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní anima la ciutadania a presentar propostes valorades en 100.000 euros
SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní convoca dues places per a les àrees de Medi Ambient i Desenvolupament Local
SOLSONÈS
Solsona estén la zona verda d’estacionament limitat a tot el nucli antic
8 arbres nous al parc del carrer Sant Fruitós
La manifestació del Dia de la Dona a Manresa presidida per la pluja
Fonollosa celebra la 4a edició dels Guardons Pobles de Fonollosa al Casal de Fals
Pasta Sanmartí, nou generacions catalanes fent pasta des del 1700
Què és l’inmunofitness?
Afectacions de trànsit per treballs de la Generalitat al Pont de Sant Francesc
El femení del CN Manresa Fibracat va aconseguir una victòria
S’obre el termini per sol·licitar el Bo de Lloguer Jove


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]