Dimarts 15 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Com mantenir l’aigua de la piscina al setembre i octubre
Durant els mesos de setembre i octubre encara hi ha dies de sol en què refrescar-se resulta agradable.
Com mantenir l’aigua de la piscina al setembre i octubre.

ACTUALITAT / TOT Sant Cugat / AMIC   
07/09/2025 16:34
La Fira del Vehicle d'Ocasió i la Fira de Setembre es mouen a l'avinguda Universitària
Manresa s'adhereix a la Setmana Europea de la Mobilitat
La Transenyera es consolida a Castellbell i el Vilar
Campanya per prevenir i controlar les distraccions al volant i semàfors
Amb el final de l’estiu, els banys diaris a la piscina s’acaben, però això no vol dir que hàgim d’oblidar-nos del manteniment. Durant el setembre i l’octubre encara hi ha dies de sol en què refrescar-se resulta agradable, i si volem trobar l’aigua en bones condicions és important seguir unes rutines bàsiques.

En primer lloc, no és recomanable aplicar tractaments d’hivernatge massa aviat. Aquests productes estan pensats per a temperatures de l’aigua per sota dels 12 °C, ja que per damunt és quan bacteris i algues es desenvolupen amb més facilitat. Per tant, convé esperar i apostar per un manteniment actiu adaptat a la tardor.

Un bon consell és reduir les hores de filtració en un 30%. Si a l’estiu el sistema treballa unes 8 hores, al setembre i octubre n’hi ha prou amb 5 o 6 hores repartides al llarg del dia. Això permet conservar l’aigua en bon estat i alhora estalviar energia. També cal ajustar la dosi de clor: com que la calor disminueix, la seva evaporació és més lenta. El nivell òptim se situa entre 0,6 i 1,0 ppm, sempre amb el pH controlat entre 7 i 7,5.

Els equips de cloració salina continuaran funcionant de manera eficient, però també amb menys temps de treball. Aquesta reducció no sols garanteix la qualitat de l’aigua, sinó que allarga la vida útil de la cèl·lula del clorador. Finalment, és important no abusar d’algicides ni altres productes preventius en aquesta època. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PISCINA   AIGUA 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament executa dues actuacions de millora de la xarxa d’abastament d’aigua potable
MEDI AMBIENT
Calorada excepcional a l'aire i a l'aigua
BERGUEDÀ
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua

TENDÈNCIES
Consells per cuidar la piscina durant l’estiu
SÚRIA
Informació sobre la temporada d'estiu 2026 de la Piscina Municipal
ACTUALITAT
Models per millorar la qualitat de l'aigua potable
El Kursaal canvia d'imatge amb les noves butaques
La Biblioteca de Súria reprèn les activitats dels seus clubs de lectura
Cardener Viu organitza una caminada contra la planta de biogàs
Navarcles instal·la plaques fotovoltaiques en quatre equipaments municipals
Un centenar de cabres en transhumància travessarà Manresa el pròxim diumenge 20 de setembre
El Teatre Casal Cultural arrenca la temporada de tardor amb una programació variada
La Fira del Vehicle d'Ocasió i la Fira de Setembre es mouen a l'avinguda Universitària
Manresa s'adhereix a la Setmana Europea de la Mobilitat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]