Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tornen les propostes de formació continuada
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha programat diferents propostes de formació continuada per a adults. Per aquest curs 2025-2026 s’ofereixen cursos de català i anglès, tallers de memòria i tallers temàtics de diferents disciplines.
Tornen les propostes de formació continuada.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
13/09/2025 13:10
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
Pel que fa als cursos de català, s’ofereix el nivell A2, destinat a persones que vulguin consolidar les seves habilitats comunicatives, tant orals com escrites. Les classes es faran els dilluns i dimecres de 4 a 6 de la tarda, a l’Escola de Música, amb un cost de 30 € per curs. En l’apartat d’anglès, s’ofereix un curs d’iniciació, que tindrà lloc els dilluns, de 6 a 2/4 de 8 del vespre a l’Escola de Música, amb un preu de 120 € per curs.

Els tallers de memòria estan pensats per exercitar les capacitats cognitives i mantenir els coneixements bàsics d’una manera amena i divertida. Aquestes sessions es faran els dilluns i dimecres de les 11 del matí a ¼ d’1 del migdia, al Nexe – Espai de Cultura, amb un preu de 60 € per curs. Durant l’any, també s’ofereixen tallers temàtics amb diferents activitats creatives i formatives, amb un cost de 15 € per taller.

Taller de manualitats: activitats de postals artístiques, atrapa somnis decoratius i decoració de ventalls. Dies 12, 19 i 26 de novembre de 2025, de 2/4 de 6 a 2/4 de 8 del vespre, al Nexe Espai de Cultura.
Taller de cuina saludable: Preparació d’esmorzars, dinars i sopars saludables. Dies 11, 18 i 25 de febrer de 2026, de 2/4 de 6 a 2/4 de 8 del vespre al Nexe Espai Jove.
Taller de debat: Aprenentatge d’investigació amb criteri, construcció d’arguments sòlids i resposta segura a les objeccions. Dies: 6, 13 i 20 de maig de 2026, 2/4 de 6 a 2/4 de 8 del vespre al Nexe Espai Jove.

Les inscripcions s’obren el dilluns 15 de setembre i s’han de realitzar a l’enllaç: https://santfruitosdebages.eadministracio.cat/catalog/tw/956e51a2-99c1-47ee-8aa3-20ab788819c5. Poden participar-hi persones a partir de 18 anys. Les places son limitades i per ordre d’inscripció.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES   FORMACIÓ 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
ST. FRUITÓS
Concurs per crear la mascota que representarà la Capitalitat del Bàsquet Femení
BAGES
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle CineXic amb El Grúfal i la filla del Grúfal
ST. FRUITÓS
La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages s’omple de música amb el cicle “Amb veu pròpia”
BAGES
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Arxiu Municipal digitalitza més de 13.000 documents dels seus fons documentals
La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages s’omple de música amb el cicle “Amb veu pròpia”
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]