Divendres 28 de novembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Campanya per donar a conèixer la nova seu del Càncer de Manresa
La nova seu, inaugurada al juliol, ofereix serveis d’atenció psicològica i social per a persones amb càncer i els seus familiars.
Campanya per donar a cončixer la nova seu del Cāncer de Manresa.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
16/09/2025 13:08
El teatre Kursaal acull una participada gala de presentació de la temporada
Es posa en marxa la nova semaforització a la cruïlla de l'avinguda dels Dolors
Solsona repartirà 650 euros entre els tres millors aparadors nadalencs
L’Ó de Món Sant Benet torna a renovar l’estrella Michelin per 13è any
“Si tens càncer o saps d’algú que necessita algun tipus d’ajuda, vine a l’Associació Contra el Càncer a la Muralla de Sant Domènec, 19 de Manresa”, aquest és el missatge que es pot llegir a la campanya instal·lada per l’entitat a diferents punts de la capital del Bages. L’Associació va inaugurar al juliol un nou Punt Comarcal a Manresa amb l’objectiu d’apropar els seus serveis gratuïts a les persones amb càncer de la Catalunya Central. En l’actualitat s’estima que només a les comarques del Bages i del Berguedà s’estima que hi ha actualment més de 1.300 persones diagnosticades de càncer.

A aquest nou espai, situat a la Muralla de Sant Domènec, 19 de Manresa, s’ofereix atenció psicològica i social de manera presencial, així com serveis online de nutrició, fisioteràpia, oncoestètica i assessorament mèdic-sanitari. Amb la campanya, l’Associació vol fer una crida a la població perquè pacients de càncer i els seus familiars es puguin beneficiar d’aquests serveis gratuïts.

A més, l’entitat organitza mensualment diferents activitats gratuïtes tant presencials com en línia. L’agenda del mes de setembre està disponible al web de l’Associació i hi inclou propostes com tallers sobre alimentació i càncer, activitat física, sobre gestions administratives, grups terapèutics d’estimulació cognitiva, de gestió per fer front el dol o de suport a familiars de pacients en tractament actiu.

El nou espai està obert al matí de dilluns a dijous de 8 a 14 i divendres de 9 a 14 h. A la tarda es pot visitar dilluns i dimecres de 15 a 19 h. A banda, l’Associació disposa d’un telèfon gratuït actiu les 24 hores els 365 dies de l’any: 900 100 036. L'Associació integra a pacients, familiars, persones voluntàries i professionals que treballen units per a prevenir, sensibilitzar, acompanyar a les persones afectades i finançar projectes de recerca oncològica que permetran un millor diagnòstic i tractament del càncer.

Sobre l'Associació Contra el Càncer:

L'Associació Contra el Càncer és l'entitat de referència en la lluita contra el càncer des de fa 72 anys. Dedica els seus esforços a mostrar la realitat del càncer a Espanya, detectar àrees de millora i posar en marxa un procés de transformació social que permeti corregir-les per a obtenir un abordatge del càncer integral i multidisciplinari. En el seu ADN està estar al costat de les persones pel que el seu treball també s'orienta a ajudar-les a prevenir el càncer; estar amb elles i les seves famílies durant tot el procés de la malaltia, si li ho diagnostiquen; i millorar el seu futur amb l'impuls a la recerca oncològica. En aquest sentit, a través de la seva Fundación Científica, l'Associació aglutina la demanda social de recerca contra el càncer, finançant per concurs públic programes de recerca científica oncològica de qualitat. Avui dia, és l'entitat social i privada que més fons destina a investigar el càncer: 143 milions d'euros en 750 projectes, en els quals participen més de 2.300 investigadors. L'Associació integra a pacients, familiars, persones voluntàries i professionals que treballen units per a prevenir, sensibilitzar, acompanyar a les persones afectades i finançar projectes de recerca oncològica que permetran un millor diagnòstic i tractament del càncer. Estructurada en 52 Seus Provincials, i present a més de 2.000 localitats, compta amb més de 35.000 persones voluntàries, més de 728.000 socis i 1.261 professionals. Durant el 2024, l'Associació Contra el Càncer ha atès a més de 136.000 persones amb els seus serveis d'atenció professionalitzada.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CANCER   CATALUNYA CENTRAL  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Tot apunt per la subhasta de pintures contra el càncer
CATALUNYA CENTRAL
Professionals de l'ICS viatgen a Malawi per impulsar un projecte de salut comunitària
MANRESA
L’Associació contra el Càncer a Manresa va inaugurar la seva anual Exposició-Subhasta

MANRESA
Exposició-Subhasta de Pintures contra el Càncer al Casino de Manresa
CATALUNYA CENTRAL
L'ICS i la Fundació Althaia treballen en xarxa per prevenir i tractar els trastorns mentals
ACTUALITAT
El col·legi L’Ave Maria i l’Associació Contra el Càncer ultimen els preparatius d’una exposició-subhasta
El carrusel a la plaça de Nadal
Tot apunt per la subhasta de pintures contra el càncer
Una nova xarxa interurbana millorarà els serveis d'autobús entre Manresa i diversos municipis
La veu del barri: què pensen realment els veïns de la Carretera de Santpedor?
La Policia Local frustra dues noves ocupacions en una edifici de la carretera de Vic
La companyia Atalaya Teatro portarà aquest dissabte al Kursaal ‘El avaro’
La Síndica de Greuges de Catalunya intervindrà en el Ple municipal del 18 de desembre
Manu Guix i Elena Gadel són els protagonistes del Concert de Nadal solidari que organitza AMPANS


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]