Diumenge 20 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa impulsa Teixint vincles
El SIAD amplia l’oferta d’activitats per afavorir el benestar emocional, la xarxa social i l’apoderament femení amb iniciatives com Teixint vincles i la xerrada Eines per millorar el teu benestar.
L'Ajuntament de Manresa impulsa Teixint vincles. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
18/09/2025 15:29
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Els alcaldes de Sant Fruitós i de Sant Vicenç preocupats per la inseguretat a Manresa
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Els casals infantils del CAE i la Xarranca tanquen l'estiu
El Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) de Manresa continua ampliant els seus recursos i activitats per donar resposta a les necessitats emocionals, socials i personals de les dones del municipi. L’objectiu és millorar el benestar i promoure l’apoderament femení a través de noves propostes i de la consolidació d’esp ais terapèutics i comunitaris. Una de les principals novetats d’aquest curs és Teixint vincles, un espai de trobada adreçat a dones d’entre 30 i 50 anys que vulguin conèixer gent nova, compartir experiències i ampliar la seva xarxa social.

La iniciativa sorgeix arran de la demanda detectada en les sessions d’atenció psicològica individual del SIAD, on moltes dones expressen sentiments de solitud i manca de vincles. Les trobades, que seran quinzenals, oferiran un entorn segur, acollidor i inclusiu on conversar, establir relacions i reforçar el benestar emocional i social. Inclouran activitats participatives, espais de diàleg i dinàmiques de suport mutu, amb l’acompanyament de professionals del servei. La primera sessió tindrà lloc el 2 d’octubre i, a partir d’aleshores, les reunions es faran el dijous cada quinze dies de 17 a 19 h a la seu del SIAD, al carrer de la Canal, 6 (1r pis). Les inscripcions estan obertes fins el 29 de setembre.

En la mateixa línia, el dilluns 20 d’octubre a les 18 h es farà la xerrada Eines per millorar el teu benestar, a càrrec d’una psicòloga del SIAD, a les instal·lacions del SIAD Montserrat Roig. L’activitat, oberta també a professionals i entitats de la ciutat, vol oferir recursos pràctics per tenir cura de la salut emocional i fomentar hàbits de benestar més enllà de l’absència de malaltia.

Per participar en qualsevol d’aquestes activitats, cal fer inscripció prèvia trucant al 93 875 23 10 o enviant un correu a siad@ajmanresa.cat. En cas de necessitar servei de canguratge, caldrà indicar-ho en el moment de la inscripció, especificant l’edat dels infants. Totes les propostes del SIAD són gratuïtes i adreçades a les dones de Manresa.

Més enllà d’aquestes novetats, el SIAD ofereix de manera continuada una programació que inclou tallers d’autoestima dins els processos terapèutics individuals, el grup de creativitat, el programa Dona Activa amb xerrades i tallers, i l’espai Cor de Dones, que fomenta la sororitat i la creació de vincles comunitaris. Amb aquestes accions, el SIAD reafirma el seu compromís d’oferir recursos i espais de qualitat que donin resposta a la diversitat de realitats de les dones del municipi.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TEIXINT VINCLES   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
MANRESA
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
MANRESA
Obres de connexió de fibra òptica a l'entorn de l'Uniplant Garden i la Muralla del Carme

CULTURA
Presentats els actes del 125è aniversari de l'Orfeó Manresà
MANRESA
Nova edició de la jornada empresarial "Manresa Futur"
BÀSQUET
Derrota per la mínima en l'últim partit de la pretemporada
El Raïm: temps de verema
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Dincat valora positivament la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat
Obres de connexió de fibra òptica a l'entorn de l'Uniplant Garden i la Muralla del Carme
El Bages registra la millor valoració turística online des del 2020, amb un 9,06 sobre 10
La Catalunya Central se suma al Dia Mundial de la Seguretat dels Pacients
Dues places per projectes de dinamització comercial i de suport


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]