Divendres 23 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament actualitza la pàgina d'inici de la web municipal
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha implementat un conjunt de millores en la pàgina d’inici de la web municipal www.santfruitos.cat, amb l’objectiu d’adaptar-la a la nova imatge corporativa, modernitzar la seva estètica i millorar l’experiència de navegació per part de la ciutadania.
L’Ajuntament actualitza la pàgina d'inici de la web municipal.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
22/09/2025 12:17
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
Una de les principals novetats d’aquest redisseny és la incorporació d’un slider dinàmic a la capçalera, que permet destacar les novetats i informacions rellevants des del primer moment. Aquest element visual va seguit d’una nova distribució de baners destacats, que donen accés ràpid a les informacions i serveis més sol·licitats. Amb aquest canvi, el consistori prioritza la visibilitat de les notícies i serveis d'interès, facilitant que els usuaris puguin accedir-hi de forma intuïtiva i ràpida. A més, s’ha fet una actualització de les icones d’accés als tràmits més habituals, oferint ara més opcions visibles a només un clic. Aquesta millora simplifica i agilitza les gestions en línia, un pas més cap a l’administració digital eficient i propera.

També s’ha dut a terme una optimització de la visualització per a dispositius mòbils, revisant el comportament responsive del web per garantir-ne una correcta adaptació a tot tipus de pantalles i facilitar-ne la navegació des de telèfons i tauletes. Paral·lelament, s’han actualitzat les connexions amb les xarxes socials corporatives, millorant-ne la visibilitat i facilitant que la ciutadania pugui estar al dia de l’actualitat municipal a través dels canals oficials. Aquesta és la primera d’un conjunt de mesures previstes per a millorar els canals digitals corporatius amb l’objectiu de fer-los més accessibles pels veïns i veïnes.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
BAGES
El Consell Comarcal, els agents del territori i els 30 ajuntaments formalitzen un pacte
SÚRIA
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries

ST. FRUITÓS
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
ST. FRUITÓS
Un tribut a ABBA inaugura el nou cicle Voilà! al Teatre de Sant Fruitós de Bages
ST. FRUITÓS
S’obren les inscripcions de la cinquena edició dels Premis Joan Burés i Vidal de dansa d’arrel
Mirant amunt, entre edificis
L'elit de la natació estatal es cita diumenge a Manresa
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
El Consell Comarcal, els agents del territori i els 30 ajuntaments formalitzen un pacte
El Kids&Us vol sumar la primera victòria a la Lliga Endesa davant el Burgos
L'Hospital de Berga amplia el servei PADES per garantir l'atenció domiciliària


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]