Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Consell Comarcal impulsa el Premi de Cultura Popular i Tradicional dins dels Premis Lacetània
El Consell Comarcal del Bages torna a formar part dels Premis Lacetània de les Arts i la Cultura, impulsat i organitzat per Òmnium Cultural, un dels grans esdeveniments culturals de la comarca.
El Consell Comarcal del Bages impulsa el Premi de Cultura Popular i Tradicional dins dels Premis Lacetània d’Òmnium.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez  
24/09/2025 15:13
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
Enguany el Consell patrocina i dota el Premi a la Cultura Popular i Tradicional, de 1.500€, adreçat a reconèixer iniciatives desenvolupades en el darrer any i mig per entitats i associacions del Bages que contribueixin a preservar i impulsar les nostres tradicions i identitat col·lectiva. Les bases dels premis es poden consultar a la web d’Òmnium Cultural Bages: https://www.omnium.cat/ca/seus/bages-moianes/premis-lacetania/

La Vicepresidenta 1a del Consell Comarcal i Consellera Comarcal de Joventut, Cultura i Esports, ha destacat que “el Bages té una riquesa associativa i cultural extraordinària, i aquest premi vol reconèixer la tasca de totes aquelles entitats que, amb esforç i dedicació, mantenen viva la cultura popular i la transmeten a les noves generacions”.

Els Premis Lacetània 2025 inclouen un total de tretze guardons convocats per diferents institucions i entitats del territori, entre les quals hi ha l’Ajuntament de Manresa, Òmnium Bages-Moianès, Cineclub Manresa, El Galliner, el Centre d’Estudis del Bages o el Cercle Artístic de Manresa, amb la coordinació d’Òmnium Bages-Moianès.

El termini per presentar candidatures als premis és obert fins al 17 d’octubre i les bases completes es poden consultar a través del web d’Òmnium Bages-Moianès i del Consell Comarcal del Bages. La gala de lliurament dels premis tindrà lloc el 21 de novembre al Teatre Conservatori de Manresa i els guanyadors i guanyadores s’anunciaran el dia 10 de novembre.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PREMIS LACETÀNIA   CULTURA  
També et pot interessar:
CULTURA
Ramon Mirabet torna aquest dissabte al Kursaal per presentar el seu cinquè àlbum
CULTURA
‘La tempestat’ de W. Shakespeare es podrà veure aquest divendres al Kursaal
CULTURA
L’Orquestra Maravella encetarà aquest dimecres la programació per a Majors de 65 anys

CULTURA
Roger Coma portarà aquest dijous al Kursaal ‘No ho hauria de fer’, el seu primer monòleg còmic
CULTURA
El Kursaal acull diumenge l’estrena del projecte Odd Jackson Band
CULTURA
El monòleg ‘El rubor del silencio’ de José Manuel Garzón, a la Sala Petita del Kursaal
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]