Dilluns 12 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Kursaal homenatjarà dissabte el grup de cançó catalana Esquirols
El concert s’inclou dins del cicle d’Arrel i serà l’espectacle pòrtic de la 28a Fira Mediterrània de Manresa que tindrà lloc del 9 al 12 d’octubre.
El Kursaal homenatjarà dissabte el grup de cançó catalana Esquirols amb l’espectacle ‘Passejant Esquirols’.

Redacció/Jordi Preñanosa  
26/09/2025 12:23
El Kids&Us lluita contra un Madrid insuperable
L'Ajuntament de Manresa vol incrementar el cos de la Guàrdia Urbana fins als 120 agents
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón
La Ruta del Vi DO Pla de Bages, finalista dels Premis Tourism4Nature
Les cançons del grup de cançó catalana Esquirols tornaran a sonar aquest dissabte, 27 de desembre a les 20 h, al Kursaal amb l’espectacle ‘Passejant Esquirols’ que es podrà veure dins del Cicle d’Arrel i com a pòrtic de la 28a edició de la Fira Mediterrània de Manresa. Un homenatge a la trajectòria musical del grup nascut al cor de Collsacabra (Osona) a càrrec de la Coral Sant Jordi, la Coral Esquirols i l’orquestra Arrels Simphonic Band.

El grup va iniciar la trajectòria el 1969, en un moment de canvis històrics en què cantar en català era tot un repte. Format inicialment per Josep Casadesús, Joan Crosas, Joan Vilamala, Jaume Font, Rosa Maria Sadurní i Pep Molas, posteriorment, s’hi van unir Dolors Roca, Rafael Sala i Ramon Estrada. La banda es va dissoldre el 1986 però les seves cançons popularitzades i convertides gairebé en himnes, han anat passant a les generacions més joves.

La Coral Sant Jordi, la Coral Esquirols i l’Orquestra Arrels Simphonic Band, sota la direcció de Carles Rulló i Besora i Josep Rodriguez Ragues, s’uneixen en aquest espectacle per oferir una proposta que combina música, teatre i dansa, i en què el públic podrà reviure amb força les cançons dels Esquirols per ser compartides, un cop més, amb avis, pares i fills.

Queden molt poques entrades per assistir a l’espectacle ‘Passejant Esquirols’, que tenen un preu de 30 euros (15€ per a majors de 65 anys, 16€ amb Carnet Galliner i 6€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
Es posen a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'MAC MEC MIC'
CERTÀMENS
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa
CULTURA
El Kursaal acull dissabte ‘Els malvats’, una comèdia d’intriga ambientada en plena Guerra Freda

CERTÀMENS
Doble concert al Kursaal aquest divendres per commemorar els 50 anys dels concerts de la Transició
MÚSICA
El violoncel·lista Amat Santacana encetarà diumenge a l’Espai Plana de l’Om el cicle de concerts
CULTURA
La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest diumenge 'TARSIUS', una coproducció del TNC
La fulla i la verdor de fons
L'Hospital de Berga, finalista als premis estatals BSH 2026
El Kids&Us lluita contra un Madrid insuperable
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón
L'Ajuntament de Manresa vol incrementar el cos de la Guàrdia Urbana fins als 120 agents
La Ruta del Vi DO Pla de Bages, finalista dels Premis Tourism4Nature
Es posen a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'MAC MEC MIC'
Sant Fruitós de Bages denominarà els dos pavellons esportius amb l’any de la seva inauguració


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]