Dissabte 18 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tornen les Setmanes Joves a Sant Fruitós de Bages
Amb l’arribada de l’octubre l’Ajuntament ha programat, un any més, unes setmanes d’activitats esportives, creatives i d’oci pel jovent del municipi.
Tornen les Setmanes Joves a Sant Fruitós de Bages.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/09/2025 12:29
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
El tret de sortida de les activitats serà el dissabte 4 d’octubre amb un torneig de futbol sala. A partir de les 5 de la tarda es jugaran els partits en categoria júnior (de 12 a 15 anys) a la pista de l’escola Monsenyor Gibert, i a 2/4 d’11 de la nit en categoria sènior (majors de 16 anys) al Pavelló Municipal. Els equips poden ser tant mixts com masculins o femenins i es poden fer les inscripcions fins el dijous 2 d’octubre.

El divendres 10 d’octubre, a partir de 2/4 de 6 de la tarda, la cuina del Nexe Jove acollirà el SantfriChef, una proposta culinària en format de concurs per equips que comptarà amb la participació d’un jurat expert. Pels que tinguin ganes de moure el cos, el dissabte 11 d’octubre s’ofereix una classe de twerk, a càrrec de la ballarina, coreògrafa i sociòloga Kim Jordan. La sessió serà a 2/4 d’11 del matí al Nexe Espai Jove.

La segona setmana l’encetarem el divendres 17 d’octubre amb un escape room de terror. Es realitzaran dos torns, un a les 6 de la tarda i l’altre a les 8 del vespre. Aquesta activitat és apta a partir de 14 anys i es realitzarà a les instal·lacions del Cindy Box (c/ Padró, 27). El diumenge 19 d’octubre, a partir de les 10 del matí, matinal de cal·listènia als aparells del parc del Bosquet. Els participants podran entrenar i aprendre de la mà del Billy. La matinal s’amenitzarà amb música del DJ Jose M. Medina i hi haurà esmorzar per als i les participants.

El dimecres 22 d’octubre, a partir de 2/4 de 6 de la tarda, aprèn a fer servir una impressora 3D al Nexe Espai Jove amb Soy Maker i fes les teves pròpies creacions. La setmana jove finalitzarà amb el gran concert de cloenda el divendres 24 d'octubre, a partir de les 10 del vespre al pavelló, amb l'Orquestra Mitjanit i una sessió de quatre hores de música amb els punxadiscos Arzzet, Roger Jofre i Diana BZN.

Les entrades es podran comprar per 3,00 € anticipades a www.santfruitos.cat o al Nexe Espai Jove o per 5,00 € el mateix dia a través de Codetickets. Totes les activitats de la setmana jove són gratuïtes, excepte el concert, però cal inscriure's prèviament, ja que l'aforament és limitat. Les inscripcions es poden fer per l’Instagram del @nexejove o presencialment al Nexe Espai Jove.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní
BAGES
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri

ST. FRUITÓS
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
ST. FRUITÓS
L’Associació Esportiva Ramassà rep el Premi Riudor
BAGES
Artés impulsa el Projecte Stolpersteine per homenatjar les víctimes del règim nazi
Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]