Dissabte 13 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Agència de Desenvolupament Local convoca les empreses a dues jornades
Els dies 16 i 29 d’octubre es duran a terme conferències, una taula rodona i un taller pràctic.
L’Agència de Desenvolupament Local convoca les empreses a dues jornades. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/09/2025 12:32
Viatge de presentació del nou microbús del Centre Històric
Arriba la jornada més emocionant de la temporada a Esport Central
L'Ajuntament publica a YouTube el documental 'L'efecte Kuleshov'
Alumnat del Lacetània desenvolupa un sistema de gestió d’estoc farmacèutic
Un dels principals reptes del teixit empresarial del Solsonès i Cardona continua sent la captació i fidelització de talent. A fi de dotar les empreses d’eines per a gestionar-ho, l’Agència de Desenvolupament Local (Adlsolcar) organitza dues jornades sota el títol “Revolució en la gestió del talent” els propers dies 16 i 29 d’octubre. Aquesta setmana n’obre les inscripcions en línia, que són gratuïtes. L’objectiu d’aquestes jornades és donar eines i coneixement a les persones responsables de les àrees de gestió de personal i directius i directives que volen adaptar-se al nou paradigma. La primera serà el dijous 16 d’octubre d’un quart de deu del matí a dos quarts de dues del migdia al complex turístic El Vilar de la Duquessa de Cardona i la segona, el dimecres 29 d’una a cinc de la tarda a l’auditori de la sala polivalent de Solsona.

La conferència inaugural del primer dia es titula “Com gestionar el talent en l’era digital” i la pronunciarà David Tomàs, cofundador i CEO de l’empresa Cyberclick i autor dels llibres Diario de un millennial (Ed. Activa, 2019) i L’empresa més feliç del món (Ed. Activa, 2015). Tot seguit, Marta Zaragoza, directora de Cresàlida, exposarà què és la gestió per competències com a eina per a fidelitzar el talent. Finalment, quatre empreses del territori on Cresàlida ha dut a terme una prova pilot, compartiran els seus aprenentatges en una taula rodona. Són Knauf, Leds C4, Semen Cardona i Setelsis.

Canvis generacionals

“Del fax al TikTok” és el títol de la segona jornada, el dia 29, enfocada a enllaçar les necessitats empresarials liderades per les generacions X i Y amb personal de la generació Z. Per això s’hi donaran a conèixer els aspectes que més valoren els joves a l’hora de buscar feina. Hi intervindrà Valentí Martínez Espinosa, director d’Estratègia Internacional de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya i exdirector general de la Fundació Universitària del Bages, per explicar la desconnexió entre els valors tradicionals i les diferents generacions. Així mateix, aquest dia es convidarà el públic a un taller pràctic per ajudar a entendre els hàbits dels joves al món laboral. Anirà a càrrec de Youz Talent, una start-up creada per tres joves emprenedores.       Les inscripcions a ambdues convocatòries es poden fer per separat per mitjà d’aquest enllaç: https://www.adlsolcar.cat/formacio/cursosagencia/. Aquestes accions són subvencionades pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc del Programa de projectes innovadors i experimentals, amb el suport dels departaments d’Empresa i Treball i d’Economia i Finances i de la Diputació de Lleida.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA  
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Neix la xarxa “Aquí, pots” d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència
SOLSONÈS
Oberta una nova convocatòria d’ajuts per crear, modernitzar i consolidar negocis a Solsona
SOLSONÈS
Convocatòria per contractar una persona encarregada d’equipament cultural

SOLSONÈS
Crida als amants de la poesia per participar a un recital col·lectiu
SOLSONÈS
Solsona convoca la ciutadania per escollir les propostes finalistes dels pressupostos participatius
SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní aprova la darrera pròrroga del contracte de gestió de la llar d’infants municipal
El nou microbús a la plaça Major
Neix la xarxa “Aquí, pots” d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència
Arriba la jornada més emocionant de la temporada a Esport Central
Viatge de presentació del nou microbús del Centre Històric
Aquest dissabte, a la venda els espectacles de la propera tardor del Teatre Kursaal de Manresa
L'Ajuntament publica a YouTube el documental 'L'efecte Kuleshov'
Alumnat del Lacetània desenvolupa un sistema de gestió d’estoc farmacèutic
Escola de salut transcultural per promoure l'apoderament de les famílies en salut maternoinfantil


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]