Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

MIRADES: Projectes amb AIRE
La Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya presenta la tercera edició del cicle MIRADES patrocinada per COSENTINO City Barcelona, que enguany té com a protagonista l’element AIRE. En aquesta ocasió, l’arquitecte i fotògraf Agustí Farrés i Crespi exposarà obres on l’aire esdevé fil conductor.
MIRADES: Projectes amb AIRE.

CATALUNYA CENTRAL / Redacció/Sergi Vàzquez  
30/09/2025 13:18
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
L’obertura tindrà lloc el dijous 2 d’octubre, a la seu del COAC a Manresa. L’exposició, integrada per 22 fotografies preses en diferents entorns del territori, es podrà visitar fins al 5 de desembre de 2025. Posteriorment, la mostra itinerarà a la seu del COAC a Vic el 22 de desembre. Agustí Farrés, amb despatx professional a Vic, compagina l’exercici de l’arquitectura amb la docència i la seva passió per la fotografia.

La seva trajectòria inclou exposicions a Catalunya i a Madrid a la Galeria Montsequi. Ha rebut diversos premis d’àmbit local i nacional, i és autor de publicacions destacades com: Vic. Història de la ciutat (amb textos de Vicenç Pascual i Rodríguez) i The Water of Life en col·laboració amb J. Mitjavila i R. Jiménez. El públic tindrà ocasió de compartir dues trobades amb l’autor: • Dimecres 22 d’octubre de 2025, a les 18 h, a la seu del COAC a Manresa • Dijous 15 de gener de 2026, a les 18 h, a la seu del COAC a Vic.

El cicle MIRADES

El cicle té per objectiu posar en valor el patrimoni local a través de la mirada sobre els quatre elements de la natura: aigua, terra, aire i foc. Cada any es dedica una exposició a un d’aquests elements, completant així el recorregut en quatre anys. Les obres presentades s’incorporen posteriorment a l’Arxiu Històric del COAC, contribuint a la preservació i difusió del patrimoni arquitectònic i cultural. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: COAC   MIRADES 
També et pot interessar:
CATALUNYA CENTRAL
La Demarcació de Comarques Centrals incrementa els habitatges visats
CATALUNYA CENTRAL
El COAC convoca la 9a edició del Concurs de Fotografia a Instagram
CATALUNYA CENTRAL
Igualada acull un taller d'arquitectura efímera amb teles de globus aerostàtics

ACTUALITAT
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
CATALUNYA CENTRAL
Josep Maria Esquirol convida a repensar la ciutat com a lloc per viure
CATALUNYA CENTRAL
Jornada d'intercanvi professional per a arquitectes de l'administració local
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC
Els episodis de vent impulsen l'augment de trucades al 112 en el primer semestre de l'any
Claus per viatjar amb seguretat aquest estiu i prevenir riscos a la carretera
Moià acull aquest diumenge el Mercat del Vi i Formatge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]