Dissabte 04 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Cicle Platea Jove torna aquest divendres al Teatre Conservatori amb ‘A què juguem? Show!’
Una espectacle participatiu amb jocs, improvisació i humor, en format de concurs.
El Cicle Platea Jove torna aquest divendres al Teatre Conservatori amb ‘A què juguem? Show!’.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
02/10/2025 14:53
Manresa es prepara per viure la segona edició de la Shopping Fest
Manresa surt al carrer per Palestina
Inici dels nous mesuraments de seguiment de Healthy Communities
Les infermeres dels CAPs de Catalunya es reuneixen a Mont-Àgora
Aquest divendres, 3 d’octubre a les 8 del vespre, torna al Teatre Conservatori la programació del cicle Platea Jove amb ‘A què juguem? Show!’ de Jordi Pota. Un espectacle participatiu amb jocs, improvisació i humor, en format de concurs. La vida és un joc i al ‘A què juguem? Show!’ es demostrarà que jugar no és exclusiu de la canalla. Jocs clàssics i nous seran transformats perquè tothom que ho desitgi pugui experimentar-los en primera persona. De bon inici es dividirà el públic en dos equips i entre l’equip que guanyi se sortejarà un gran joc de taula.

Un pica paret “massiu”, el qui és qui?, el mentider, la pinyata o la patata calenta, són alguns dels jocs que formen part d’aquest espectacle en què una ruleta decidirà quins cinc jocs es jugaran i per quin ordre en la sessió d’aquest divendres. Les entrades per veure ‘A què juguem? Show!’ tenen un preu de 12€ (5€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, a www.kursaal.cat o el mateix dia de la funció 1 hora abans a la taquilla del Teatre Conservatori.

Xarxa de col·laboradors i ambaixadors als centres de secundària

En la línia habitual, una xarxa de col·laboradors de Platea Jove s’encarrega de promocionar els espectacles del cicle als companys i companyes d’escoles i instituts de Manresa. Aquesta temporada n’hi ha una vintena de la majoria de centres de secundària de la ciutat i comarca, que es van reunir dilluns passat al Teatre Conservatori. El cicle Platea Jove és una iniciativa pionera amb 25 anys de trajectòria a partir de la qual va sortir la xarxa Butaka de teatre per a joves, que a hores d’ara agrupa una dotzena de ciutats de la província de Barcelona. A més a més, als centres de secundària hi ha també la figura dels ambaixadors, professorat de secundària als quals se’ls fa arribar informació del que passa al teatre per detectar-ne el seu interès pedagògic i proposar-ho als alumnes o d'altres docents.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PLATEA JOVE   CONSERVATORI   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
El Teatre Conservatori de Manresa acollirà en concert dissabte el grup Huun-Huur-Tu
MÚSICA
Serafín Zubiri i la Unió Musical del Bages oferiran aquest diumenge al Kursaal un tribut a Nino Bravo
CERTÀMENS
Maria del Mar Bonet divendres a la sala gran del teatre Kursaal de Manresa

CULTURA
La programació familiar d’Imagina’t torna dissabte amb ‘L’Adelina i en Hop’
CINEMA
El Documental del Mes torna aquest dijous a la Plana de l’Om
MÚSICA
El Kursaal homenatjarà dissabte el grup de cançó catalana Esquirols
Manresa surt al carrer per Palestina
Nous arbres a la vorera del carrer Saclosa de Manresa
Serafín Zubiri i la Unió Musical del Bages oferiran aquest diumenge al Kursaal un tribut a Nino Bravo
El Teatre Conservatori de Manresa acollirà en concert dissabte el grup Huun-Huur-Tu
Manresa es prepara per viure la segona edició de la Shopping Fest
L'inici de la Lliga Endesa porta el BAXI Manresa a Tenerife
Tall de trànsit al Pont de Sant Francesc, aquest dissabte
XVè aniversari Manresa Rugby Club


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]