Divendres 03 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'inici de la Lliga Endesa porta el BAXI Manresa a Tenerife
Aquest dissabte a les 20:00 els manresans visiten La Laguna Tenerife en un duel inicial exigent. Diego Ocampo apunta que Gustav Knudsen no podrà jugar per una lesió que es va fer en el partit de Ljubljana.
L'inici de la Lliga Endesa porta el BAXI Manresa a Tenerife.

Redacció/Sergi Vàzquez  
03/10/2025 16:39
Manresa es prepara per viure la segona edició de la Shopping Fest
Manresa surt al carrer per Palestina
Inici dels nous mesuraments de seguiment de Healthy Communities
Les infermeres dels CAPs de Catalunya es reuneixen a Mont-Àgora
Comença una nova Lliga Endesa per al BAXI Manresa. En la primera jornada d'aquesta temporda 2025-26, els vermells visiten la pista de La Laguna Tenerife, un equip de qualitat que manté el mateix bloc des de fa anys. La plantilla dels bagencs viatja aquest divendres a les Canàries amb tots els efectius disponibles.

El BAXI Manresa té al davant el gran repte de cada curs de competir a la Lliga Endesa. Després d'una bona pretemporada i l'inici de l'Eurocup, torna la competició domèstica per posar a prova de nou l'equip. Una visita molt exigent en el primer partit, però amb l'equip preparat per ser competitiu. Diego Ocampo no podrà comptar amb Gustav Knudsen i entrarà en el seu lloc Max Gaspà. El danès es va lesionar a Eslovènia i està pendent de proves per tenir un diagnòstic exacte.

Per la seva banda, La Laguna Tenerife és un equip que manté entrenador i bloc de jugadors. Va ser, de fet, el darrer rival a la lliga la temporada passada. Txus Vidorreta, Marcelinho Huertas, Giorgi Shermadini sumen a l'equip noms contrastats com Rokas Giedriaitis o l'anotador Wesley van Beck, rival del Manresa la passada temporada a la BCL.

L'entrenador gallec del BAXI Manresa deia en la prèvia que «és una pista on animen molt i la pressió a favor de l'equip de casa es nota; s'han reforçat amb més experts dels que ja tenien; joc molt coral ofensivament, probablement el millor joc de 5 per 5 de mig camp en endavant d'Europa; Giedriaitis pot jugar a diverses posicions i és molt complet en atac i en defensa, mentre que van Beck és un jugador diferent; els seus fitxatges incrementen el talent i són encara més experts, tenen un roster molt llarg».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Covisa Manresa afronta dissabte la sortida més complicada de la temporada davant el Mataró
ESPORTS
XVè aniversari Manresa Rugby Club
BÀSQUET
Un BAXI Manresa combatiu cau lluitant a Ljubljana

BÀSQUET
El BAXI Manresa dóna el tret de sortida a la temporada a Ljubljana
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa perd al camp del Vilanova i la Geltrú
WATERPOLO
El CN Manresa va mostrar un altre cara en el partit de tornada front el CN Sant Feliu
Manresa surt al carrer per Palestina
Nous arbres a la vorera del carrer Saclosa de Manresa
Serafín Zubiri i la Unió Musical del Bages oferiran aquest diumenge al Kursaal un tribut a Nino Bravo
El Teatre Conservatori de Manresa acollirà en concert dissabte el grup Huun-Huur-Tu
Manresa es prepara per viure la segona edició de la Shopping Fest
L'inici de la Lliga Endesa porta el BAXI Manresa a Tenerife
Tall de trànsit al Pont de Sant Francesc, aquest dissabte
XVè aniversari Manresa Rugby Club


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]