Diumenge 19 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages acull el II Fòrum empresarial de la Catalunya Central
Més de 150 representants del teixit empresarial s’han trobat aquest matí a Sant Fruitós de Bages en el II Fòrum empresarial de la Catalunya Central organitzat per Regió7, El Periódico, Actius i Prensa Ibérica i que en aquesta ocasió ha girat entorn la gestió dels nous reptes que té al davant el teixit empresarial.
Sant Fruitós de Bages acull el II Fòrum empresarial de la Catalunya Central.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
08/10/2025 15:35
Manresa recorda les víctimes de la Guerra amb una escultura
La consellera de Recerca i Universitats inaugura oficialment la Clínica Odontològica Universitària
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
L'eclipsi solar dispara les reserves i l'expectació col·lectiva
El paper que juguen les administracions en la gestió d’aquests reptes s’ha debatut en la conversa “Com treballar junts” entre l’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés i l’alcalde de Manresa, Marc Aloy. Durant la conversa Batanés ha destacat la importància que tenen les administracions per crear el clima necessari perquè el talent i les empreses es quedin a casa, al Bages. Segons l’alcalde, cal que les administracions creïn un marc de confiança i que treballin conjuntament per crear arguments perquè en vinguin de noves i que es quedin les que ja hi ha implantades.En aquest sentit, Batanés ha ofert diàleg a Aloy per treballar conjuntament per a la creació d’una futura àrea metropolitana de Manresa.

Per la seva banda Aloy ha exposat que és necessàri crear nou sòl industrial per avançar-se a les necessitats i apostar per l’educació i la retenció del talent. Prèviament, ha tingut lloc el diàleg “De produir a distribuir” entre el conseller delegat de bonÀrea Corporació, Ramon Alsina, i el director d’informació econòmica de Prensa Ibérica, Martí Saballs. Durant la conversa Alsina ha anunciat que el grup ja treballa per obrir nous mercats a Madrid, València i el País Basc.

Ha pres el relleu la taula rodona ‘La innovació com a motor de desenvolupament” amb la participació de Pep Vila, fundador i director general de PROmotor, Laia Puig, directora adjunta de l’Oller del Mas, Josep M. Herms, CEO at Playmedia Group i president del Bàsquet Manresa i Xavier Martin Mora, director de la Store Pimes Catalunya Central. Els vocals han coincidit en el fet que la innovació a les empreses és intrínseca i que es fa de forma constant si es vol aconseguir l’èxit. La següent proposta ha estat un diàleg amb l'exconsellera d’Economia de la Generalitat de Catalunya i directora general de Respira Energia, Natàlia Mas Guix, sobre ‘Lideratge en temps més complexos’. Ha clos l’acte Xavier Roca, director general d'Indústria de la Generalitat de Catalunya.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós reformarà l’espai públic de l’entorn del Teatre Casal Cultural
BAGES
Ja hi ha 20 municipis que han implantat el sistema de contenidors tancats del Consorci del Bages

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages destina prop d'1,4 milions d'euros a noves inversions i a reforçar serveis
BAGES
A la venda les entrades per al concert del Pla de Lluna
SÚRIA
Ballada de sardanes de cloenda de la Festa Major de Súria
Vista des d'una casa de l'escultura "Metralla"
Manresa recorda les víctimes de la Guerra amb una escultura
Demanen extremar la prudència en complir-se el primer mes de campanya de bany
La consellera de Recerca i Universitats inaugura oficialment la Clínica Odontològica Universitària
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
L'eclipsi solar dispara les reserves i l'expectació col·lectiva
Papiol, la catalana que ha passat de rentar catifes a vestir botigues de Dior i super-iots
Beneficis de consumir cafè


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]