Dissabte 21 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Presentació del Circuit Català de Trofeus de Natació
L’acte de presentació del Circuit Català de Trofeus de Natació, es celebrà aquest divendres passat al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, en el mateix, es va homenatjar als que fa 25 anys en van ser fundadors, a la vegada que lliurar els premis als millora classificats de la darrera edició.
Presentació del Circuit Català de Trofeus de Natació.

Redacció/Sergi Vàzquez  
14/10/2025 14:42
El Cicle Novíssims del COAC porta a Manresa dues jornades sobre arquitectura emergent
Es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
Solsona reforça les mesures de seguretat al Mirasol i la zona esportiva
Un estudi alerta de la necessitat de formar els fisioterapeutes
Els fundadors, Josep Lluis Salvador, Josep Altimis, Joan Masriera, Toni Comas , Gaspar Ventura i Josep Ruiz, així com els seus clubs, CN Terrassa, CN L’Hospitalet, CN Mataró, CE Mediterrani i el CN Manresa. Entre les autoritats, David Escudé, president delegat de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona, destacà la iniciativa dels fundadors, així com els nedadores són “un gran referent per als més joves” i “l’orgull de l’esport a casa nostra”.

El president de la FCN, Ramon Bosch, agraí als clubs fundadors la seva iniciativa, així destacà com els clubs, que ja organitzaven trofeus de prestigi, van ser capaços de posar al servei de la natació catalana els mateixos. El més antic dels Trofeus és el que organitza el CN Manresa, el Trofeu Félix Serra Santamans que complirà la 69 ena. edició

L’acte finalitzà amb el lliurament dels premis, per clubs, el CN Sant Andreu primer davant del CN Sabadell, segon, i el CE Mediterrani, tercer. Pel que fa als esportistes, el vencedor va ser Hugo Gonzalez del CN Terrassa, mentre la manresana Mireia Pradell nedant pels CN Barcelona, va ser la tercera femenina i sisena del rànquing general.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CN MANRESA   NATACIÓ   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Pierre Oriola renova amb el BAXI Manresa fins el 2028
BÀSQUET
El BAXI Manresa rep un dels equips més en forma, l'UCAM Murcia
ATLETISME
Les formacions sub16 de l'Avinent es llueixen en el català de clubs

ATLETISME
Adrià Caso, 7è en l'estatal sub18
WATERPOLO
El CN Manresa cau a Madrid contra el Concepción
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera
Exposició del Pallasso Marcel Gros
La campanya d'autoritzacions per encendre foc al bosc ja està en marxa
El Cicle Novíssims del COAC porta a Manresa dues jornades sobre arquitectura emergent
Es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
Solsona reforça les mesures de seguretat al Mirasol i la zona esportiva
Quins animals es perden més?
Hivern 2025-2026: molt plujós i càlid en el conjunt del país
Un estudi alerta de la necessitat de formar els fisioterapeutes



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]