Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’obra ‘Gegant’ amb Josep Maria Pou i els concerts de Suu i Ramon Mirabet, a la venda dissabte
La promoció estarà activa entre les 10 del matí de dissabte dia 18 i les 12 de la nit de diumenge dia 19 d’octubre.
L’obra ‘Gegant’ amb Josep Maria Pou i els concerts de Suu i Ramon Mirabet, a la venda dissabte.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
16/10/2025 15:12
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
El teatre Kursaal posarà a la venda aquest cap de setmana de Shopping Fest a Manresa les entrades de 3 espectacles de la programació del primer semestre de 2026, a preus especials de llançament. Es tracta de l’obra ‘Gegant’, protagonitzada per Josep Maria Pou i que es podrà veure a la sala gran el 4 de gener; i dels concerts de Suu (programat el 16 de gener) i de Ramon Mirabet (previst pel 7 de febrer). Els preus de promoció -20 € ‘Gegant’ i 10 € cadascun dels concerts- s’aplicaran entre les 10 del matí de dissabte dia 18 d’octubre i la mitjanit del diumenge 19 d’octubre, tant per internet (www.kursaal.cat) com a les taquilles del teatre, dissabte al matí de 10 h a 13 h i a la tarda i de 18 h a 20 h.

Aquests tres espectacles tindran lloc a l’inici de la nova temporada. Per una banda, el primer diumenge del 2026 (18h) a la sala gran hi podrem veure ‘Gegant’, tot un èxit a la cartellera barcelonina, la història del polèmic escriptor Roald Dahl, protagonitzada per Josep Maria Pou amb Victòria Pagès, Pep Planas, Clàudia Benito, Aida Llop i Jep Barceló. Dirigida per Josep Maria Mestres i inspirada en fets reals, l’obra de Mark Rosenblatt ofereix un retrat polièdric d’un literat terriblement carismàtic i explora, amb una agudesa no exempta d’humor, la diferència entre l’opinió raonada i els perills d’una retòrica dictada pels prejudicis. 

Quant als concerts, la Suu debutarà a la sala gran del Kursaal el 16 de gener (20h) amb el seu nou disc ‘TBC’, i Ramon Mirabet tornarà a la sala gran el dissabte 7 de febrer (20h) per presentar el seu cinquè disc, ‘V’. Suu és una de les cares joves més representatives de l'empoderament femení als escenaris. Amb tres discos publicats, l'artista ha enamorat i fidelitzat a un gran públic -amb dos discos d’or per “Eres un temazo” i “Tant de bo” -; així com el respecte de la crítica i professionals del sector, gràcies a la seva proposta d’indie-pop i el seu gran carisma a dalt dels escenaris. Amb aquest concert la cantant catalana s’estrenarà al Kursaal amb la presentació d’un nou disc ple de hits.  

Ramon Mirabet acaba de llançar el seu cinquè àlbum, ‘V’, un treball que amb el seu nom es converteix en un homenatge a la seva trajectòria discogràfica i la seva vida, una oda a la sinceritat i la llibertat creativa que l'ha acompanyat des de els seus orígens. 

Un cop acabada la promoció, a partir del dilluns 20 d’octubre, el preu de les entrades per veure ‘Gegant’ serà de 28€ (26€ amb descomptes de majors de 65 anys, Carnet Galliner i menors de 30 anys). Pel que fa al concert de la Suu, serà de 18€, preu únic. I en el cas del concert de Ramon Mirabet, serà de 20€, també preu únic. Les entrades es poden comprar a les taquilles del Kursaal de dilluns a dissabte d’10 h a 13 h i de dimarts a dissabte de 18 h a 20 h; o per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
Ramon Mirabet torna aquest dissabte al Kursaal per presentar el seu cinquè àlbum
CULTURA
‘La tempestat’ de W. Shakespeare es podrà veure aquest divendres al Kursaal
CINEMA
El Documental del Mes torna aquest dijous a la Plana de l’Om

CULTURA
L’Orquestra Maravella encetarà aquest dimecres la programació per a Majors de 65 anys
CULTURA
Roger Coma portarà aquest dijous al Kursaal ‘No ho hauria de fer’, el seu primer monòleg còmic
CERTÀMENS
La Fira Mediterrània compensa les emissions de CO2 amb la millora ambiental de centres socials
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]