Dimecres 21 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

‘La presència’ de Carmen Marfà i Yago Alonso arriba aquest cap de setmana al Kursaal
Una comèdia interpretada per Anna Sahun, Pau Roca, Marc Rodriguez i Nausicaa Bonnín
‘La presència’ de Carmen Marfà i Yago Alonso arriba aquest cap de setmana al Kursaal.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
17/10/2025 10:55
El Kids&Us signa una gran nit europea al Nou Congost
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
El CFP convoca una nova jornada d’exàmens
La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest cap de setmana en dues funcions (dissabte a les 20 h i diumenge a les 18h) l’obra de teatre ‘La presència’ de Carmen Marfà i Yago Alonso amb direcció de Pau Carrió. Una comèdia, interpretada per Anna Sahun, Pau Roca, Marc Rodriguez i Nausicaa Bonnín, en la qual els fantasmes d’una família sortiran a la llum.

L’Ernest i la Sandra es troben a la masia del seu pare per acompanyar-lo durant les seves últimes hores de vida. El Miki, la parella de la Sandra, també és allà per fer-los costat. Mentre els germans, que no tenen gaire relació, es posen al dia, arriba la metgessa del CAP a visitar-lo. Pocs minuts després, el Climent mor. El que cap d’ells espera és que la campana que utilitzava per cridar-los torni a sonar. Si el pare és mort, qui l’ha tocat?

Es tracta d’un fet paranormal? És simplement una nit de tempesta? Una sèrie de confessions, de veritats amagades, comencen a sortir a la llum. Entre els germans, entre la parella, i fins i tot amb la metgessa, que revela un passat del difunt que cap d’ells coneixia. Les entrades tenen un preu de 28€ (26€ per a majors de 65 anys, carnet Galliner i 6€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet a www.kursaal.cat

La propera obra del Toc de Teatre, ‘Els bons’ de Ramon Madaula pujarà a l’escenari de la sala gran del Kursaal els dies 8 i 9 de novembre.

FUNCIÓ ACCESSIBLE – diumenge, 19 d’octubre a les 18 h

La funció del diumenge 19 d'octubre a les 18 h es podrà seguir a partir de sobretítols que es projectaran en una pantalla, així com per audiodescripció a través d'un sistema de receptors i també bucle magnètic i amplificació de so.  Les persones amb discapacitat visual que tinguin interès a utilitzar el servei d’audiodescripció han de sol·licitar-ho enviant un correu electrònic a info@mees.cat o el mateix dia de la funció a les taquilles del Kursaal.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
Magalí Sare i el cor de cambra ARSinNOVA porten divendres al Kursaal 'Descasada'
CULTURA
La sala petita del Kursaal acull dijous l’espectacle ‘Pla per Roig’
CERTÀMENS
Una 29a Fira Mediterrània que incita a participar, aplega 1.262 professionals

CERTÀMENS
La diada Castellera de la Fira Mediterrània en imatges
CERTÀMENS
Ambient a les parades del Fira Passeig de la Mediterrània
CERTÀMENS
La pluja desllueix la programació exterior de la Fira Mediterrània
Una Manresa desconeguda de cine
La regidoria de Cultura de Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
Què hi ha darrere d'un aliment ecològic?
El Consell Municipal dels Infants inicia les activitats del nou curs
L'Ajuntament de Manresa farà un tractament herbicida al cementiri
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca’ 2027
Nous treballs per millorar la seguretat viària al polígon industrial de Bufalvent
Magalí Sare i el cor de cambra ARSinNOVA porten divendres al Kursaal 'Descasada'


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]