Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arriba una nova edició del “Comerç al carrer de tardor”
Sant Fruitós de Bages tornarà a viure una jornada plena d’activitat i dinamisme amb una nova edició del “Comerç al carrer de tardor”, que tindrà lloc el pròxim dissabte 25 d’octubre, durant el matí.
Arriba una nova edició del “Comerç al carrer de tardor” .

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
17/10/2025 13:17
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
Com ja és tradició, els comerços del municipi sortiran al carrer per exposar els seus productes i serveis, oferint promocions especials, descomptes i novetats en una jornada pensada per fomentar el comerç local i apropar-lo a la ciutadania en un ambient festiu i proper. A partir de les 10 del matí, els establiments participants mostraran la seva oferta comercial davant de les botigues. Els visitants podran passejar pels carrers comercials, descobrir oportunitats i gaudir d’activitats pensades per a grans i petits.

La jornada comptarà amb la participació de la xaranga “Buidant la Bota”, que recorrerà els carrers del poble omplint-los de música i animació. A més, hi haurà una parada de castanyes a la plaça 11 de Setembre. Una de les novetats d’aquest any és l’activitat “Troba l’objecte perdut”, una proposta lúdica adreçada als infants d’entre 2 i 10 anys. Els més petits hauran de localitzar quatre objectes amagats a les cartelleres del municipi, seguint les pistes d’un flyer amb imatges, que s’haurà repartit prèviament a les escoles o que es podrà recollir el mateix dissabte al Cobert de la Màquina de Batre.

Un cop completada la recerca, els participants rebran una paperina de castanyes i un val de dues entrades per assistir a una funció dels Pastorets al Teatre Casal Cultural. Aquesta iniciativa està impulsada per l’Associació de Comerciants de Sant Fruitós de Bages, amb el suport de l’Ajuntament del municipi, i té com a objectiu dinamitzar els carrers del poble, fomentar el consum local i oferir una experiència comercial i familiar completa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta Estrany riu al Teatre Casal de Sant Fruitós de Bages
SÚRIA
L'Escola de Salut de Súria tanca la seva 5a edició

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages reuneix professionals de l’arquitectura i el patrimoni cultural
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós es prepara per viure la Festa Major d’Estiu
BAGES
Demanen la reobertura immediata d'un tram del camí ral del Raval del Ferran
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
La parada de les Arnaules al mercat de la plaça de les Oques
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
PMCC i Cecot reforcen la seva aliança per impulsar la competitivitat del sector del metall
L’empremta europea a Catalunya
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Els equips benjamins del CN Manresa de waterpolo, A i B, han competit al Campionat de Catalunya
Els sub16 es proclamen campions catalans


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]