Dimecres 03 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Comencen les obres de la rotonda d’El Vinyet
Quan sigui necessari, es preveu donar pas alternatiu als vehicles i que les afectacions a la mobilitat siguin puntuals.
Comencen les obres de la rotonda d’El Vinyet. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
19/10/2025 11:06
Jordi Selga fa la donació a l'Ajuntament de Manresa d'una porta modernista d'alt valor històric
La Plana de l'Om acollirà la V Jornada per a la Prevenció dels Maltractaments a les Persones Grans
El femení del CN Manresa va tancar la temporada amb un meritori cinquè lloc
Jacob Petrus, en una jornada sobre les empreses davant la crisi climàtica
Segons ha confirmat la Diputació de Lleida a l’Ajuntament de Solsona, dilluns començaran les obres de construcció de la rotonda a l’altura de l’Escola El Vinyet i de millora de la travessera urbana de la carretera de Sant Llorenç. La durada prevista dels treballs és de sis mesos, a tot estirar.

L’àmbit d’actuació s’estén des de la la intersecció de la carretera LV-4241 amb la C-462 i el carrer de Francesc Ferrer i Guàrdia fins a l’encreuament amb el carrer del Sol. Quan sigui necessari, es donarà pas alternatiu als vehicles i, en les fases més avançades que requereixin tallar el trànsit, se senyalitzaran els recorreguts alternatius. En coordinació amb l’Ajuntament de Solsona, la Diputació vetllarà perquè les afectacions a la mobilitat a la zona durant aquests mesos siguin les mínimes possibles.

Amb un pressupost de 712.000 euros, aquest projecte constructiu impulsat per  la Diputació de Lleida ha de millorar la seguretat viària en aquest àmbit, tant per als vehicles com per als vianants; permetrà reduir la velocitat del trànsit a la travessera urbana; incorporarà voreres més amples i un carril bici, arranjarà el ferm del vial i millorarà l’enllumenat públic. 

Aquestes actuacions, llargament reivindicades, contribuiran a fer més segura i accessible una de les principals vies d’entrada i sortida del nucli urbà de Solsona, especialment transitada des de l’obertura de l’edifici definitiu de l’Escola El Vinyet, el 2022.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona convoca la ciutadania per escollir les propostes finalistes dels pressupostos participatius
SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní aprova la darrera pròrroga del contracte de gestió de la llar d’infants municipal
SOLSONÈS
Obertes les reserves d’espai accessible per als ballets de Corpus de Solsona

SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní resol dubtes al veïnat sobre la promoció de 50 habitatges assequibles
SOLSONÈS
Dilluns s’obren les inscripcions al casal ludicoesportiu de les piscines
SOLSONÈS
Solsona obre les inscripcions a les activitats de psicomotricitat de La Matriu
El mur del Casino l'han refet de nou
Eudald Ripollès nou jugador del Covisa Manresa
La primera edició del Festival Festeig al Passeig Jazz Band acaba amb una matinal de concerts
El Documental del Mes torna aquest dijous a la Plana de l’Om
L’equip “Teatrerus” guanya la Lliga de Debat Sènior organitzada per UManresa
Setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos
Alerta INUNCAT per pluges intenses dijous a la tarda a gran part de Catalunya, al nord-est
Solsona convoca la ciutadania per escollir les propostes finalistes dels pressupostos participatius


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]