Dimarts 03 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages celebra Tots Sants amb múltiples activitats a tot el municipi
Sant Fruitós de Bages s'omple de propostes diverses per celebrar la castanyada i la nit de Tots Sants, amb actes al nucli i als barris.
Sant Fruitós de Bages celebra Tots Sants amb múltiples activitats a tot el municipi.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
29/10/2025 14:38
Les llums de Nadal arribarà a més carrers i l'arbre gegant de Sant Domènec creix fins als 21 metres
Manresa i Lleida reforcen aliances estratègiques en turisme, patrimoni i transformació
Sant Fruitós de Bages aprova les tarifes de l’aigua per al 2027
Jornada sobre comunicació i sostenibilitat turística
El dijous 30 d’octubre a 2/4 de 6 de la tarda els joves del municipi tenen una cita al Nexe Espai Jove on es farà un taller de cuina per aprendre a fer panellets. El divendres 31 d’octubre l’àrea de joventut i l’Esplai organitzen conjuntament una castanyada intergeneracional oberta a tothom. La festa començarà a les 5 de la tarda sota el Cobert de la Màquina de Batre amb una tastet de castanyes i a les 6 se celebrarà un bingo musical. El dissabte 1 de novembre, diada de Tots Sants, l'Ajuntament ha organitzat la tradicional castanyada familiar sota del Cobert de la Màquina de Batre. A partir de les 6 de la tarda es podrà gaudir de l’espectacle “On son les castanyes?” de la companyia 5 cèntims.

Paral·lelament, les associacions de veïns també han organitzat diferents propostes

Torroella de Baix – divendres 31 d'octubre La tarda del 31 d'octubre el barri de Torroella de Baix celebrarà la festa de la Castanyada, a partir de les 7 de la tarda, a la plaça del Parc, amb venda de castanyes i botifarres.
Pineda de Bages – diumenge 2 d’octubre A partir de les 5 de la tarda del diumenge 2 d’octubre, la urbanització celebra la castanyada al local social a la plaça del primer d’octubre. Activitat gratuïta pels socis.
Castaween a La Rosaleda – dissabte 8 de novembre El dissabte 8 de novembre el barri de La Rosaleda celebra la Festa del Castaween, on es combina la tradicional Castanyada i la popular festa americana.

Les activitats començaran a les 6 de la tarda amb el popular truc o tracte pels carrers del barri i el concurs de cases engalanades. A partir de les 7 de la tarda es repartiran castanyes i el passatge del terror obrirà les portes a 2/4 de 8 per a tots els qui vulguin passar una estona divertida i terrorífica. Durant el vespre hi haurà frankfurada i servei de bar. Per tal de garantir la seguretat dels participants a la festa, quedarà restringida l'entrada i circulació de vehicles a tota la urbanització i s’habilitaran zones d’estacionament als polígons industrials d’El Grau i Casanova.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES   CASTANYADA 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages aprova les tarifes de l’aigua per al 2027
BAGES
Jornada sobre comunicació i sostenibilitat turística
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages actualitza les ordenances fiscals per al 2027

ST. FRUITÓS
Les usuàries de l’Espai i els alumnes comparteixen cuina en el projecte ‘Fogons intergeneracionals’
ST. FRUITÓS
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
LES PROPOSTES D'OCI
Com preparar una taula de Castanyada bonica i econòmica
Nou arbrat al carrer Guimerà
El Kids&Us Manresa reforça el joc interior amb el fitxatge de l'eslovè Luka Scuka
Manresa i Lleida reforcen aliances estratègiques en turisme, patrimoni i transformació
Torna “Il·luminar’t” amb tres tallers d’artesania per als infants de primària de Solsona
Les llums de Nadal arribarà a més carrers i l'arbre gegant de Sant Domènec creix fins als 21 metres
La Manresa dels 100.000, tema de novembre del Pou de la Gallina
AMPANS atorga el VII Premi INSERT del Festival CLAM al curtmetratge ‘El color dels somnis’
L'Ajuntament ofereix 132 places al Casal de Nadal per afavorir la conciliació de les famílies


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]