Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2025-2026
Els nous consellers i conselleres representaran els interessos dels seus companys i companyes durant tot el curs escolar.
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2025-2026. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
30/10/2025 11:03
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
Una vintena de nens i nenes de 5è i 6è de primària de les escoles del municipi han participat aquest dimarts en el Ple de constitució del Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2025-2026. Els participants han estat escollits pels seus companys de classe per representar-los en les sessions de treball que es duran a terme al llarg del curs.

L’alcalde, Joan Carles Batanés, i el regidor d’Ensenyament, David Serrano, han donat la benvinguda als nous representants a la sala de plens de l’Ajuntament. Durant l’acte, els consellers i conselleres que aquest any ja cursen 1r d’ESO i deixen el càrrec han compartit amb els assistents les conclusions del treball realitzat el curs passat, centrat en la temàtica del respecte.

L’alcalde i el regidor han aprofitat l’ocasió per agrair la tasca desenvolupada durant els darrers dos anys pels consellers i conselleres sortints: Anna Hernández Cuadros, Llorenç Lacoma Expósito, Alexia Espadas Codarcea, Ítaca Romeu Forné, Hugo Moya Gallego, Daniel Aznar Jaraba i Queralt Correro Perales.

Tot seguit, s’ha donat la benvinguda als nous membres del Consell d’Infants 2025-2026: Neret Blanco Payàs, David Salvans Duarri, Kossai El M’Rabet, Ivet Sola Pedrals, Leo Fernández García, Anna Fernández Tena, Juan Castellón del Sar, Mia Tripiana Artero, Xènia Cabello Cabello, Núria Gómez Moral, Ivet Giménez Moreno, Lia Alcaide Pérez, Àsia Mancera Sagués, Abril Sabata Aloy, Gemma Rojas Ramon, Júlia Adan Ribas, Carlota Monrós Martínez i Noha Moya Gallego.

En aquesta primera sessió, l’alcalde els ha encarregat treballar al voltant del tema “l’educació per la pau”, una qüestió de gran rellevància en l’actualitat. A més, el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages participarà en diverses trobades conjuntes amb els consells d’infants d’altres municipis de la comarca, on aquest curs es treballarà la temàtica “educació audiovisual i desinformació”. El Consell d’Infants es reunirà periòdicament per avançar i treballar diferents propostes de l’encàrrec fet per l’alcalde. Des de l’Ajuntament es considera que aquest òrgan és una eina essencial per fomentar la participació i la implicació dels infants en la vida pública del municipi.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES   CONSELL D'INFANTS 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Oberta la convocatòria dels ajuts de menjador per a la llar d'infants i pels escolars
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]