Diumenge 02 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La companyia La Calòrica al Kursaal amb la comèdia existencial ‘La brama del cérvol’
Ambientada en un vell hotel de muntanya, es tracta de l’últim muntatge de la companyia barcelonina.
La companyia La Calòrica torna aquest divendres al Kursaal amb la comèdia existencial ‘La brama del cérvol’.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
13/11/2025 15:16
L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest divendres, 14 de novembre a les 20 h, ‘La brama del cérvol’, l’últim muntatge de la companyia la Calòrica. Una comèdia existencial i política, individual i col·lectiva, de Joan Yago i dirigida per Israel Solà. Un vell hotel de muntanya enmig del no-res. Alguns han vingut des de molt lluny per sentir la majestuosa brama del cérvol; totes les guies ho descriuen com una experiència única. D’altres han vingut simplement a celebrar els setanta anys de l’àvia, o a tancar un important negoci immobiliari o a intentar salvar el matrimoni fent un trio.

També hi ha un grup de creadors escènics que espera passar uns dies discutint sobre les possibilitats del teatre polític per transformar la societat, i dues noies perdudes al bosc, a la recerca d'una festa secreta que, segons diuen alguns, se celebra en aquella vall des de fa mil anys. Històries múltiples, personatges que es creuen: uns estan paralitzats pel sentiment de buidor, d’altres necessiten escapar del soroll... Però tots estan sols al món, o això és el que es pensen.

‘La brama del cérvol’ es va estrenar al Teatre Lliure el passat mes de maig i compta amb un repartiment format per Oriol Casals, Xavi Francés, Aitor Galisteo-Rocher, Esther López, Mel Salvatierra i Júlia Truyol. Les entrades tenen un preu de 28€ (26€ per a majors de 65 anys i carnet Galliner i 6€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
TEATRE
Una vuitantena d’actors i actrius assagen El retaule del Flautista
CULTURA
L’Aula d’Arts Escèniques del teatre Kursaal obre inscripcions del curs 2026-27
CERTÀMENS
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa

CULTURA
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
LA FOTO DEL DIA
Un assaig del Retaule del Flautista
CERTÀMENS
De Gairó, La Mare del Tanu i Nastallat, finalistes del Concurs Sons 2026
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Catalunya reforça les estratègies comunitàries per avançar cap a l'eliminació de les hepatitis víriques
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi
Sense gols entre el CE Manresa i el Reus FC Reddis en el segon test de pretemporada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]