Dimecres 21 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell contra la pena de mort i per la Sida
Aquest diumenge 30 de novembre, el consistori de la capital del Bages tornarà a donar suport a la campanya ‘Ciutats per la vida – Ciutats contra la pena de mort’ que té com a objectiu aconseguir l’abolició universal de la pena de mort arreu del món. L’endemà, 1 de desembre, la façana es tornarà a il·luminar i lluirà un llaç vermell per sensibilitzar contra la sida.
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell contra la pena de mort i per la Sida. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vázquez  
28/11/2025 13:08
El Kids&Us signa una gran nit europea al Nou Congost
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
El CFP convoca una nova jornada d’exàmens
La façana de l’Ajuntament de Manresa s’il·luminarà al vespre d&r squo;aquest diumenge, 30 de novembre, i dilluns, 1 de desembre, de 17.30 h a 22.30 h, amb l’objectiu de sensibilitzar la ciutadania i donar suport a la campanya "Ciutats per la vida", que busca l’abolició de la pena de mort, així com per commemorar el Dia Mundial de la lluita contra la Sida.

A proposta de la Comunitat de Sant’Egidio, l’Ajuntament de Manresa se suma a la campanya "Ciutats per la vida", una xarxa de prop de 3000 ciutats a tot el món que es posicionen contra la pena de mort. Els darrers anys, el treball de la Comunitat de Sant’Egidio ha propiciat la creació d’un ampli front mundial, interreligiós i laic, contra la pena capital. Aquest moviment inclou personalitats representatives de diferents tradicions religioses, exponents de la cultura laica, nombrosos Premis Nobel de la Pau, centenars de parlamentaris i milers de ciutadans.

A més de la il·luminació de color vermell de la façana de l’Ajuntament, dilluns al matí es penjarà un llaç vermell a la Casa Consistorial. Aquesta acció respon a l’acord del Ple Municipal de l’Ajuntament de Manresa del 27 de gener de 2022, que comprometia a fer anualment, l’1 de desembre, aquestes dues accions per commemorar el Dia Mundial de la lluita contra la Sida.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PENA DE MORT   SIDA   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us signa una gran nit europea al Nou Congost
ESPORTS
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
MANRESA
Manresa dona la benvinguda als nous estudiants universitaris

MANRESA
Nous treballs per millorar la seguretat viària al polígon industrial de Bufalvent
LA FOTO DEL DIA
Una Manresa desconeguda de cine
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa farà un tractament herbicida al cementiri
Una Manresa desconeguda de cine
La regidoria de Cultura de Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
Què hi ha darrere d'un aliment ecològic?
L'Ajuntament de Manresa farà un tractament herbicida al cementiri
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca’ 2027
Nous treballs per millorar la seguretat viària al polígon industrial de Bufalvent
Magalí Sare i el cor de cambra ARSinNOVA porten divendres al Kursaal 'Descasada'
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]