Dijous 15 de gener de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

S’amplia l’horari de la sala d’estudi de la biblioteca solsonina per festes
Es podrà accedir ininterrompudament al saló de les Homilies d’Organyà de vuit del matí a vuit del vespre.
S’amplia l’horari de la sala d’estudi de la biblioteca solsonina per festes.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vázquez  
11/12/2025 15:24
Manresa atorga el segell d'excel·lència sanitària a 19 restaurants i per primer cop a 6 pastisseries
Manresa presentarà a Fitur Madrid les novetats del Camí Ignasià com a destí turístic
Solsona renova la senyalització de les masies del Vinyet
La Fundació ”la Caixa” promou la reeducació de la dislèxia a Manresa
Aquest dissabte, dia 13, i a partir del dissabte 20 i fins que s’acabi la temporada d’exàmens, la Biblioteca Carles Morató de Solsona amplia els horaris de la sala d’estudis. Per donar resposta a la demanda dels joves, s’obrirà a les vuit del matí, en lloc de les nou com s’havia fet fins ara, i es mantindrà oberta ininterrompudament fins a les vuit del vespre, en lloc de tancar al migdia.

Aquest servei s’oferirà aquest dissabte i del dissabte 20 fins al dissabte 3 de gener, així com els dissabtes 10, 17 i 24 de gener. Les instal·lacions obriran diàriament excepte el dia 24 de desembre a la tarda, diumenges i festius. Les persones que arribin primer els dissabtes han de trucar a la Policia Local (973483040) perquè els obrin la sala. Atès que la sala d’estudis s’ubica al saló de les Homilies d’Organyà, en tres ocasions es veurà ocupada per actes culturals. En aquests casos, els estudiants disposaran de la resta d’instal·lacions de la biblioteca.

L’habilitació del saló de les Homilies d’Organyà com a sala d’estudi en èpoques d’exàmens és un servei que s’ofereix des del primer any d’obertura de la biblioteca i que es coordina conjuntament amb l’Oficina Jove del Solsonès. En aquests deu anys, l’horari s’ha anat adaptant en funció de les peticions formulades per usuaris a títol personal i entitats juvenils.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA   BIBLIOTECA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona renova la senyalització de les masies del Vinyet
SOLSONÈS
Solsona aprova unànimement l’acceptació de la subvenció del Pla de barris
SOLSONÈS
La Biblioteca Carles Morató impulsa tres nous clubs de lectura

SOLSONÈS
El Portal del Ciutadà facilita tràmits municipals en línia per a la ciutadania de Solsona
SOLSONÈS
La biblioteca de Solsona programa dues noves activitats
SOLSONÈS
El gener entra en vigor el nou control d’accés de vehicles al nucli antic
Un capvespre al Parc de la Seu
Dos triatletes del CN Manresa pugen al podi a la XVI Duatló de Granollers del Circuit de Barcelona
Solsona aprova unànimement l’acceptació de la subvenció del Pla de barris
Programació de la Festa Major de Sant Sebastià a Súria
Manresa atorga el segell d'excel·lència sanitària a 19 restaurants i per primer cop a 6 pastisseries
Manresa presentarà a Fitur Madrid les novetats del Camí Ignasià com a destí turístic
Solsona renova la senyalització de les masies del Vinyet
La Fundació ”la Caixa” promou la reeducació de la dislèxia a Manresa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]