Dissabte 14 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Solsona aconsegueix 319.000 euros per millorar i modernitzar tres equipaments esportius
S’invertirà al pavelló vell, la coberta de l’edifici de les piscines i les pistes exteriors de la Cissa.
Solsona aconsegueix 319.000 euros per millorar i modernitzar tres equipaments esportius. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vázquez  
21/12/2025 15:13
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
Els Premis Batec a Manresa el dia 6 de març
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
L’Ajuntament de Solsona rebrà un total de 319.000 euros del pla de xoc de la Generalitat de Catalunya per a la modernització d’instal·lacions esportives per al període 2025-2029. La subvenció cobrirà el 70 per cent de l’import de tres actuacions al pavelló poliesportiu, les piscines municipals i les instal·lacions esportives del carrer del Pedraforca. 

L’obra de més envergadura és la millora del pavelló vell del complex poliesportiu, valorada en 286.000 euros. Concretament, ha de servir per a rehabilitar els vestidors i renovar la pista i la seva il·luminació. Una altra, pressupostada en 100.000 euros, és la substitució de la coberta de fibrociment de l’edifici de les piscines municipals. Finalment, s’aprofitarà aquest finançament per condicionar les dues pistes poliesportives a l’aire lliure pendents d’arranjar a l’antic espai de l’escola El Vinyet, al carrer del Pedraforca, amb un cost de 70.000 euros.

Encara queda pendent que la Generalitat concreti les anualitats del finançament. Amb tot, per al regidor d’Urbanisme i Obres Públiques i Esports, Joan Parcerisa, l’anunci de la concessió d’aquesta subvenció “representa un impuls important per a la posada al dia de les instal·lacions esportives municipals amb obres fonamentals per a la seva seguretat, sostenibilitat i funcionalitat”. Joan Parcerisa va expressar la satisfacció del govern municipal en el darrer Ple, a final de novembre, ja que “feia molts anys que no hi havia una línia de subvencions destinada a instal·lacions esportives”.

Agrupació de municipis

Segons les bases d’aquesta convocatòria del Consell Català de l’Esport, els municipis amb una població inferior als 10.000 habitants podien optar a una subvenció màxima de 160.000 euros. No obstant això, Solsona s’ha pogut acollir a l’assignació del tram de 10.001 a 20.000 habitants gràcies a l’agrupació amb els municipis de Castellar de la Ribera, Pinell de Solsonès, Llobera i Guixers, que ha permès arribar als 319.000 euros.

L’executiu agraeix la col·laboració d’aquests ajuntaments del Solsonès per fer possible aquesta injecció de fons. “No oblidem que els usuaris de les instal·lacions esportives solsonins no són exclusivament de Solsona, sinó que presten servei al conjunt de la comarca”, afirma el titular d’Esports.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA  
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona millora les instal·lacions de pàdel
SOLSONÈS
L’Ajuntament de Solsona treu a concurs dues places d’operari de brigada
SOLSONÈS
Solsona posa en marxa un portal interactiu dels pressupostos municipals

SOLSONÈS
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
SOLSONÈS
Ja està disponible la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca 2026’
SOLSONÈS
Targeta per a persones que esperen la valoració de discapacitat
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
Consells de seguretat de Protecció Civil per a les festes de Carnestoltes
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Els beneficis de practicar esport regularment
Per què el fred canvia com percebem un perfum?
Salut impulsa la tercera edició del programa "Prescriu- te el català"
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat amb motiu del Carnestoltes Infantil
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]