Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El primer equip del Centre d’Esports Manresa sorprèn els pacients pediàtrics Sant Joan de Déu
Quatre jugadors de l’equip manresà han portat la il·lusió i la màgia nadalenca entre els menors ingressats a l’Hospital Sant Joan de Déu de Manresa.
Els jugadors del CE Manresa han volgut sorprendre els pacients ingressats a la planta de pediatria de l’Hospital Sant Joan de Déu.

SOCIETAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
18/12/2025 11:01
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Els jugadors Òscar Pulido, Àlex Iglesias, MatheusTeixeira i Badr El Amerani, en representació del Centre d’Esports Manresa (CE Manresa), han visitat els infants i adolescents ingressats a l’Hospital Sant Joan de Déu. Els jugadors del CE Manresa han volgut sorprendre els pacients ingressats a la planta de pediatria de l’Hospital Sant Joan de Déu, les famílies de la Unitat neonatal i els menors ingressats a la Unitat d’Hospitalització en Salut Mental Infantojuvenil.
 
Els jugadors han repartit diversos regals com la pilota, bufandes i samarretes de l’equipcommemoratives dels 120 anys del club i llibres que expliquen la seva història. La visita ha estat especialment emotiva perquè els jugadors van retrobar-se amb un antic jugador de l’equip manresà, qui es trobava amb els seus bessons nascuts feia quatre dies, i que va poder compartir una estona divertida amb els jugadors.
 
Des de la Fundació Althaia agraïm la col·laboració de les entitats emblemàtiques de la ciutat, com és el Centre d’Esports Manresa, per fomentar el treball en equip, els valors de l’esport i ser promotors dels hàbits de vida saludable entre els menors i joves del territori. La visita s'ha acabat amb una foto de família amb els sanitaris i l'agraïment dels professionals per aquesta visita.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CEM   NADAL 2025-26 
També et pot interessar:
FUTBOL
Sergi Trullàs renova fins al 2027 com a entrenador
FUTBOL
Aquestes vacances, futbol i diversió al Campus d’Estiu del CE Manresa
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa renova Sergi Benavides com a director esportiu fins al 2027

LA FOTO DEL DIA
El primer equip del CE Manresa amb la copa
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
FUTBOL
Derrota insignificant del Centre d'Esports Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]