Dimarts 30 de desembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La 28a Marxa del Terme, el diumenge 25 de gener
L’Ajuntament organitza l’edició d’enguany per tal de donar continuïtat a aquest esdeveniment tant arrelat al municipi.
L’Ajuntament assumeix l’organització de la Marxa del Terme d’aquest 2026.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
20/12/2025 11:40
El Meu Primer Nadal amb el Jan i la Júlia a la sala petita del Kursaal
La comarca del Bages ja te la seva propia taula de rècords atlètics
Formació de professionals en el control d'espècies exòtiques invasores
El dinar de Nadal de Sant'Egidio A Manresa va aplegar 300 persones
El diumenge 25 de gener, en el marc de la Festa Major d’Hivern de Sant Fruitós de Bages, se celebrarà la 28a edició de la Marxa del Terme, una cita emblemàtica que combina natura, esport i convivència.

L’edició d’enguany proposa dos recorreguts adaptats a diferents nivells de preparació física: la caminada més popular, de 12,18 km (235 m. de desnivell) i la caminada llarga de 22,20 Km (421 m. de desnivell).

Les dues marxes començaran des del Bosquet i passaran per La Sagrera, continuant cap a l’ermita de Santa Anna de Claret, el Mas Casa Coll i l’ermita de Sant Ponç. A partir d’aquest punt, els itineraris es bifurcaran. La marxa curta seguirà cap al bosc d’Olzinelles, el Mas de les Oliveres, la Torre de Sanmartí i retornarà al Bosquet.La marxa llarga continuarà cap a l’aqüeducte del Torrent de la Sala, el Serrat dels Morts, el pla dels Abadals i el Roure Gros, i després creuarà la C-16 per fer el mateix camí de tornada que la marxa curta des del bosc d’Olzinelles.

Tots dos recorreguts disposaran de punts d’avituallament. La sortida es podrà realitzar entre les 8 i les 10 del matí des de la Pista del Bosquet, on s’entregarà el braçalet distintiu a les persones inscrites. Es recomana portar el propi got reutilitzable per reduir l’ús d’envasos.

Les inscripcions s’obren aquest dilluns 22 de desembre al preu de 13 euros fins al 20 de gener i per 15 euros del 21 al 25 de gener.Les inscripcions s’han de realitzar en línia a https://www.rockthesport.com/ca/esdeveniment/27a-marxa-al-terme-sant-fruitos-de-bages-2026

A partir del 9 de gener, també es podran realitzar les inscripcions presencialment a Joanan33@2.0 fotografia i al Gimnàs V2O.

La Marxa del Terme 2026 està organitzada  enguany per l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i compta amb la col·laboració de la Colla dels Cuiners de l’Arròs, el gimnàs V2O, Joanan33.0 i amb el suport de PetroPintó i GeniaBioenergy.

L’Ajuntament assumeix l’organització de la Marxa del Terme d’aquest 2026, després que el Grup Excursionista Posa’t en Marxa hagi informat que no disposa del nombre suficient de persones per a l’organitzaciód’un esdeveniment esportiu d’aquestes característiques. L’objectiu és garantir que aquesta cita tan important pel municipi no es perdi, amb l’esperança que la propera edició pugui tornar a organitzar-se de la mà de l’entitat que la va fer néixer i créixer.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Posicionament sindical a favor d’un CAP amb nom inclusiu
ST. VICENÇ
Sant Vicenç i AMPANS acorden promoure noves activitats a l'Encaix
SÚRIA
L'Ajuntament porta a terme tallers sobre l'envelliment saludable

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet programa el Parc de Nadal al Pavelló
ST. FRUITÓS
El Cap d'Any infantil de Sant Fruitós de Bages convertirà el pavelló d’esports en una festa
BAGES
El Mercat de Nadal de Fonollosa tanca un gran cap de setmana
El BAXI Manresa vola cap a Israel per visitar el líder
La comarca del Bages ja te la seva propia taula de rècords atlètics
Guillem Pujol i Laura Rodríguez, repeteixen triomf
Posicionament sindical a favor d’un CAP amb nom inclusiu
L'Arxiu Municipal rep la donació de tres fotografies aèries de gran format
El Meu Primer Nadal amb el Jan i la Júlia a la sala petita del Kursaal
Formació de professionals en el control d'espècies exòtiques invasores
Mor de forma sobtada Lolita Rovira


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]