Dimecres 22 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Generalitat executarà les obres per construir el vial d’accés de Sant Vicenç de Castellet a la C-55
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet celebra l’aprovació definitiva del projecte amb la previsió que la Generalitat construeixi la carretera durant el segon semestre de 2026.
Mapa del tram de carretera que s’executarà.

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vázquez  
23/12/2025 16:53
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet celebra que el Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica hagi aprovat, finalment i després d’anys d’espera, el projecte per construir el vial d’accés de Sant Vicenç de Castellet a la carretera C-55 en sentit sud. La previsió de la Generalitat és licitar les obres el primer trimestre d’any i executar els treballs durant el segon semestre de 2026 amb una durada prevista de sis mesos. El projecte, llargament reivindicat des de Sant Vicenç de Castellet fa més de 20 anys, permetrà la sortida natural a la C-55 en sentit sud des del polígon Les Vives a través de la construcció del tram de carretera que restava pendent de 320 metres de longitud. El setembre de l’any passat l’Ajuntament va fer l’ocupació directa dels terrenys per poder fer el vial, el darrer requisit que demanava la Generalitat per poder executar el projecte.
 
Una obra clau
L’alcalde de Sant Vicenç de Castellet, Dani Mauriz, reconeix que “es tracta d’una obra clau per al nostre municipi que facilitarà la connexió amb la C-55 en sentit sud i afavorirà la mobilitat, tant per als veïns i veïnes com per a les empreses del polígon Les Vives amb una millor connexió en sentit Barcelona”. L’obra, amb un pressupost d’1,3 milions d’euros, anirà a càrrec de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet (66%) i tindrà el suport econòmic de la Generalitat de Catalunya (33%). 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
BAGES
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
CARDONA
Cardona convoca el concurs per escollir el cartell de la Festa Major

SÚRIA
Campanya d'Excavacions Arqueològiques
SÚRIA
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós reformarà l’espai públic de l’entorn del Teatre Casal Cultural
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
El Festival Cantilafont ha tancat aquest cap de setmana la seva dotzena edició
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
Els Festivals Alta Segarra triomfen en la seva estrena a Veciana


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]