Dimecres 17 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Generalitat executarà les obres per construir el vial d’accés de Sant Vicenç de Castellet a la C-55
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet celebra l’aprovació definitiva del projecte amb la previsió que la Generalitat construeixi la carretera durant el segon semestre de 2026.
Mapa del tram de carretera que s’executarà.

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vázquez  
23/12/2025 16:53
Manresa bateja set nous espais amb noms de dones científiques i referents
Els treballs del taller d'escriptura Lletraguarits s'exposaran a la Biblioteca del Casino
Sant Fruitós impulsa una nova edició dels Pressupostos Participatius
Els Nacionalistes exigeixen explicacions per la pavimentació de la Neus Català
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet celebra que el Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica hagi aprovat, finalment i després d’anys d’espera, el projecte per construir el vial d’accés de Sant Vicenç de Castellet a la carretera C-55 en sentit sud. La previsió de la Generalitat és licitar les obres el primer trimestre d’any i executar els treballs durant el segon semestre de 2026 amb una durada prevista de sis mesos. El projecte, llargament reivindicat des de Sant Vicenç de Castellet fa més de 20 anys, permetrà la sortida natural a la C-55 en sentit sud des del polígon Les Vives a través de la construcció del tram de carretera que restava pendent de 320 metres de longitud. El setembre de l’any passat l’Ajuntament va fer l’ocupació directa dels terrenys per poder fer el vial, el darrer requisit que demanava la Generalitat per poder executar el projecte.
 
Una obra clau
L’alcalde de Sant Vicenç de Castellet, Dani Mauriz, reconeix que “es tracta d’una obra clau per al nostre municipi que facilitarà la connexió amb la C-55 en sentit sud i afavorirà la mobilitat, tant per als veïns i veïnes com per a les empreses del polígon Les Vives amb una millor connexió en sentit Barcelona”. L’obra, amb un pressupost d’1,3 milions d’euros, anirà a càrrec de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet (66%) i tindrà el suport econòmic de la Generalitat de Catalunya (33%). 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós impulsa una nova edició dels Pressupostos Participatius
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra el segon Esmorzar Empresarial
ACTUALITAT
Endesa inverteix més de 250.000 euros per reforçar la xarxa elèctrica de Sant Vicenç

ST. FRUITÓS
Torroella de Baix celebra la seva Festa Major
ST. FRUITÓS
Arriba l’Estiu Jove a Sant Fruitós de Bages amb un mes ple d’activitats
BAGES
Les obres de la plaça Vella d’Artés descobreixen restes arqueològiques de més de dos mil anys
Contemplant la posta del sol
Els Tirallongues volen recuperar els castells de vuit a Manresa a la Diada de Colles de l’Eix
Sant Fruitós de Bages celebra el segon Esmorzar Empresarial
Les promeses del Club Natació Manresa van completar una magnífica actuació
Manresa commemora el Dia Internacional de l'Orgull LGTBI+ amb activitats per a tots els públics
Els treballs del taller d'escriptura Lletraguarits s'exposaran a la Biblioteca del Casino
Dies Mundials de la Distrofia Facioescapulohumeral, l'ELA i la Leucèmia
Sant Fruitós impulsa una nova edició dels Pressupostos Participatius


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]