Dimecres 21 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós inaugura el nou accés al camp de futbol municipal
Aquest dilluns s’ha inaugurat oficialment el nou accés al camp de futbol municipal de Sant Fruitós de Bages, una actuació que millora l’accessibilitat i la funcionalitat d’aquest l’equipament esportiu.
Foto de familia de l'acte inaugural.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
24/12/2025 11:21
L'Ajuntament de Manresa amplia l'horari del cementiri amb motiu de Tots Sants
Carles-Jordi Guardiola fa la donació d'un llibre històric imprès a Manresa al segle XVIII
Sant Vicenç acull l’última sortida de l’any dels Punts d’Informació Turística
S’obre la votació final dels pressupostos participatius de Solsona
L’acte inaugural ha comptat amb la tallada de la cinta a càrrec de l’alcalde, Joan Carles Batanés, el regidor d’Esports, Xavier Navarro, i el regidor Felip Echarri. També hi han estat presents el diputat Ramon Bacardit, els regidors David Serrano i Núria Clarella, el president del FC Fruitosenc, Josep Planas, el coordinador esportiu Jesús Vidal, així com l’arquitecte Pere Santamaria, responsable del projecte.

Fins ara, l’accés al recinte es realitzava mitjançant una escala d’entrada i una rampa lateral en forma de ziga-zaga. El nou accés inaugurat permet l’entrada al camp sense barreres arquitectòniques, gràcies a la construcció d’una nova rampa i d’una escala de formigó, ubicades uns metres a l’esquerra de l’accés anterior, coincidint amb el pas situat entre els dos camps de futbol existents.

Aquesta nova porta d’accés també facilita una connexió directa amb el bar i la graderia, situats al fons del recinte, millorant així la circulació interna dels usuaris i espectadors.



La renovació també ha comportat una nova porta d’entrada feta de tubs d’acer galvanitzat, on s’hi ha incorporat el nom de l’equipament i el logotip del FC Fruitosenc, entitat usuària de les instal·lacions.

El cost total de l’obra ha estat de 322.000 euros, dels quals 150.000 euros han estat finançats mitjançant una subvenció de la Diputació de Barcelona, canalitzada per Junts per Catalunya.
Aquesta actuació s’emmarca dins del projecte global de reforma de l’equipament esportiu municipal, que s’està executant per fases.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
Sant Vicenç acull l’última sortida de l’any dels Punts d’Informació Turística
ST. FRUITÓS
Torna el cicle de caminades de marxa nòrdica per a la gent gran de Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ofereix una nova formació gratuïta de ràdio per a adults

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages tanca amb èxit el Pickle Pro Tour Barcelona Open
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages acollirà la Reserva Nacional dels Museus de Catalunya
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós celebra la tardor amb una jornada de comerç al carrer i activitats per a tota la família
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'àvia centenària Palmira Cubero Masferrer
La sala petita del Kursaal acull dijous l’espectacle ‘Pla per Roig’
L'Ajuntament de Manresa amplia l'horari del cementiri amb motiu de Tots Sants
Carles-Jordi Guardiola fa la donació d'un llibre històric imprès a Manresa al segle XVIII
Sant Vicenç acull l’última sortida de l’any dels Punts d’Informació Turística
S’obre la votació final dels pressupostos participatius de Solsona
El Cicle Gaudí porta «Balandrau, vent salvatge» al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós
L'Hospital de Berga incorpora la radiofreqüència per al tractament quirúrgic de les varius


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]