Dilluns 29 de desembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Vicenç i AMPANS acorden promoure noves activitats a l'Encaix
A través de la signatura d’un conveni que té la voluntat de millorar l’autoestima i la qualitat de vida de les persones ateses.
La signatura del conveni ha tingut la participació de l’alcalde de Sant Vicenç de Castellet, Dani Mauriz, de la regidora de Benestar Social, Gent Gran i Medi Ambient de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, Eulàlia Sardà, del director general de la Fu

ST. VICENÇ / Redacció/Jordi Preñanosa  
28/12/2025 11:48
El Meu Primer Nadal amb el Jan i la Júlia a la sala petita del Kursaal
La comarca del Bages ja te la seva propia taula de rècords atlètics
Formació de professionals en el control d'espècies exòtiques invasores
El dinar de Nadal de Sant'Egidio A Manresa va aplegar 300 persones
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet i la Fundació AMPANS han signat un nou conveni de col·laboració per promoure les activitats al Centre Ocupacional Encaix situat al municipi. L’entesa permetrà potenciar les accions que busquen millorar l’autoestima i la qualitat de vida de les persones amb discapacitat que són usuàries i donar noves oportunitats de participació en la comunitat. També es pretén crear vincles amb l’entorn més proper i la vinculació del territori. Les persones usuàries del centre podran fer activitats amb les entitats del municipi. A través de l’equipament, ubicat al carrer Soler i Puigdollers, s’atenen prop d’una vintena de persones que tenen accés a un recurs de teràpia ocupacional en el seu mateix entorn fomentant l’autonomia personal, la participació social i les seves capacitats.

Signatura i felicitació
La signatura del conveni ha tingut la participació de l’alcalde de Sant Vicenç de Castellet, Dani Mauriz, de la regidora de Benestar Social, Gent Gran i Medi Ambient de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, Eulàlia Sardà, del director general de la Fundació AMPANS, Toni Espinal, i de representants d’AMPANS i d’alumnes del centre. Posteriorment, s’han desplaçat al centre ocupacional per desitjar unes bones festes a totes les persones usuàries.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES   AMPANS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Posicionament sindical a favor d’un CAP amb nom inclusiu
SÚRIA
L'Ajuntament porta a terme tallers sobre l'envelliment saludable
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet programa el Parc de Nadal al Pavelló

ST. FRUITÓS
El Cap d'Any infantil de Sant Fruitós de Bages convertirà el pavelló d’esports en una festa
SOCIETAT
Neix el Trufalet, el formatge de cabra trufat de Laumont i Formatges Muntanyola
BAGES
El Mercat de Nadal de Fonollosa tanca un gran cap de setmana
La comarca del Bages ja te la seva propia taula de rècords atlètics
Guillem Pujol i Laura Rodríguez, repeteixen triomf
Posicionament sindical a favor d’un CAP amb nom inclusiu
L'Arxiu Municipal rep la donació de tres fotografies aèries de gran format
El Meu Primer Nadal amb el Jan i la Júlia a la sala petita del Kursaal
Formació de professionals en el control d'espècies exòtiques invasores
Mor de forma sobtada Lolita Rovira
El dinar de Nadal de Sant'Egidio A Manresa va aplegar 300 persones


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]