Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa perd en la seva primera visita al Roig Arena
Els manresans es van mostrar combatius però el Valencia Basket va acabar imposant la seva qualitat i amplitud de plantilla. Oriola torna a ser el més valorat amb bones aportacions d'Olinde i Bassas.
El BAXI Manresa perd en la seva primera visita al Roig Arena.

Redacció/Sergi Vázquez  
05/01/2026 21:44
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
El BAXI Manresa no es va poder endur la victòria de la complicada pista del Valencia Basket, que es va imposar per 103-76 en un duel que va dominar des de mitjans del primer quart. Els jugadors dirigits per Diego Ocampo van fer una bona sortida, amb encert exterior, i van arribar a disposar de cinc punts de renda (6-11). Tot seguit, els locals van reaccionar, van remuntar i van obtenir un marge de vuit punts al final del primer quart (30-22).

En el segon període, els taronja van seguir dominant, però els visitants van clavar un parcial de 0-10 i es van situar a un sol punt (39-38). A partir d'aquí els valencians van tornar a escapar-se i van arribar al descans amb catorze punts de distància (56-42). Tornant dels vestidors, els homes de Pedro Martínez van continuar mostrant-se superiors i van arribar a guanyar per 23 punts (75-52). Tot i això, els manresans no es van deixar anar i van retallar la diferència fins el 78-63 amb el qual va finalitzar el tercer quart. 

En els deu darrers minuts, uns bagencs combatius van intentar tornar a entrar en el partit, però un Valencia Basket molt sòlid no els ho va permetre i va sumar una nova victòria a la Lliga Endesa.  Dimarts a partir de les 19:00 el BAXI Manresa rebrà al Nou Congost la visita de l'Aris Thessaloniki Betsson grec en una nova jornada de l'Eurocup.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
ATLETISME
Els sub16 es proclamen campions catalans
MANRESA
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya

FUTBOL
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
NATACIÓ
Els equips benjamins del CN Manresa de waterpolo, A i B, han competit al Campionat de Catalunya
ATLETISME
Set presències en el podi ha estat la collita de l'Avinent en el transcurs del Campionat de Catalunya
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]