Dimarts 26 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Torna l'amor al Bages, arriba la segona edició del Vermut per solters i solteres
La plataforma catalana citesrapides.cat, per persones obertes a l'amistat i a l'amor, organitza la segona edició del vermut per solters a la Catalunya Central. Serà el proper diumenge 1 de feber al restaurant Mas de la Sala de Sallent. La primera edició va congregar més de 160 solters i solteres el passat 23 de novembre
Torna l'amor al Bages, arriba la segona edició del Vermut per solters i solteres.

Redacció/Sergi Vázquez  
17/01/2026 22:15
Les obres del Guimerà arriben al centre de la plaça Neus Català
L'Ajuntament afegeix un milió més al Pla anual per millorar l'espai públic
Frontmatec-AIRA inaugura les noves instal·lacions al polígon La Cort II
Mireia Grossmann participa en la 5a Escola de Salut
L'amor es torna a buscar lluny de la pantalla. Les aplicacions de cites perden usuaris i les iniciatives que faciliten socialitzar i trobar parella cara a cara es consoliden. És el cas de Cites ràpides, una plataforma nascuda al Maresme fa menys de dos anys que organitza trobades per persones obertes a l'amistat i a l'amor a Barcelona i Girona i que es es troba en plena expansió pel territori gràcies a l'èxit de les seves activitats. I aquest diumenge 1 de febrer torna cor de la Catalunya central, a Sallent, al Mas de la Sala, on el novembre passat va reunir més de 160 solters i solteres. La plataforma ha obert inscripcions per tres franges d'edat diferents: 28-37, 36-46, 46-57. En què consisteix El Vermut del Cites? El vermut s'estructura en dues grans parts. La primera és dinamitzada i s'organitzen grups d'unes vuit persones de la mateixa franja d'edat. L'organització promou diferents canvis perquè les persones de la mateixa franja es coneguin entre ells i introdueix temes de conversa. La segona part del Vermut és més oberta i està acompanyada de barra oberta per menjar i beure i DJ.

Fer matx en català
El català és un dels valors insígnia del projecte. Un dels valors afegits és que un cop acaba la trobada, els assistents poden marcar a través de la web les persones que els han cridat l'atenció i, si el vot és mutu, apareixen els telèfons perquè els dos assistents es puguin contactar.

Equip
Els seus fundadors són els germans Pau i Ricard Bartrolí, que han sumat al projecte la majoria dels seus amics: Núria, Anna, Estefania, Maica, Brian, Carla, Núria, Aida, Jordi i Meri. Actualment estan preparant activitats en diferents punts del territori català i asseguren que estan oberts a propostes i projectes.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CITES RAPIDES 
També et pot interessar:

El Parc Vila Closes amb la verdor i les ombres
Frontmatec-AIRA inaugura les noves instal·lacions al polígon La Cort II
Les obres del Guimerà arriben al centre de la plaça Neus Català
Les obres al carrer Guimerà continuen a la plaça Neus Català i Pallejà
L'Ajuntament de Manresa homenatja Rosa Torné Rojas pel seu centenari
La residència El Lledoner celebra els 10 anys del nou equipament
L'Ajuntament afegeix un milió més al Pla anual per millorar l'espai públic
Arriba la segona edició de la marxa cicloturista CICLÓ a Món Sant Benet


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]