Dijous 06 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Montse Castellà i Borja Penalba homenatjaran a la nord-americana Joan Baez, dissabte al Kursaal
Serà a la Sala Petita en un concert que donarà a conèixer la vida i l’obra de Joan Baez i per al qual ja no queden entrades.
Montse Castellà i Borja Penalba homenatjaran a la cantautora nord-americana Joan Baez, aquest dissabte al Kursaal.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
16/01/2026 09:45
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
La sala petita del Kursaal acollirà aquest dissabte, 17 de gener(18h), dins del Cicle d’Arrel i amb totes les entrades exhaurides, el concert que sota el títol ‘Joan Baez, la veu que no calla’ interpretaran Montse Castellà i Borja Penalba. La cantautora tortosina Montse Castellà ens convida a fer un viatge apassionant per la vida i l’obra de Joan Baez, icona de la música i l’activisme. Més que un recital, és una classe magistral plena d’emoció i compromís, que acosta la figura de la folk singer nord-americana amb rigor, sensibilitat i un guió cuidat al detall.

Amb la seva veu inconfusible i la companyia del reconegut músic i compositor valencià Borja Penalba, Castellà desgrana cançons i moments clau de la trajectòria de Baez, tot donant-los nova vida i actualitat. Dues guitarres que dialoguen, harmonies que emocionen i una posada en escena capaç de captivar tant als qui coneixen l’obra de Baez com als qui la descobreixen per primer cop. Una proposta artística que uneix música, història i consciència.

El proper concert del Cicle d’Arrel serà ‘Les dones de la nova cançó’ a càrrec de Berta Sala, Naiara Burke i el Cor de Teies, que es podrà veure a la Sala Petita del Kursaal el dissabte, 7 de març.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
TEATRE
Una vuitantena d’actors i actrius assagen El retaule del Flautista
CULTURA
L’Aula d’Arts Escèniques del teatre Kursaal obre inscripcions del curs 2026-27
CERTÀMENS
La participació centrarà la 29a Fira Mediterrània de Manresa

CULTURA
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
LA FOTO DEL DIA
Un assaig del Retaule del Flautista
CERTÀMENS
De Gairó, La Mare del Tanu i Nastallat, finalistes del Concurs Sons 2026
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Camerata Granados porta ‘Una nit a l’òpera’ al 45è Cicle de concerts d’estiu de Solsona
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
Un estudi evidencia el paper clau dels treballadors i les treballadores socials
Mercat Gourmand a Bagà i Gósol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]