Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Pere Ribera nou president de la Mútua Intercomarcal
La Junta Directiva de Mútua Intercomarcal ha elegit a Pere Ribera com a nou president de l’Entitat a partir del gener de 2026.
Pere Ribera nou president de la Mútua Intercomarcal.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vázquez  
17/01/2026 12:42
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
El passat 13 de novembre, durant la celebració de la reunió de la Junta Directiva, Enric Torres va informar de la seva renúncia com a president de la Mútua Intercomarcal, després de 4 anys en aquest càrrec. En aquesta mateixa reunió es va designar per unanimitat com a nou president, amb efectes de l’1 de gener, a Pere Ribera, qui ha estat vinculat a l’entitat bagenca des de l’any 1995, desenvolupant diferents càrrecs en el si de la Junta Directiva. La relació del grup empresarial d’Enric Torres, Alimentos Congelados Friman, S.A., amb la Junta Directiva de la Mútua es va iniciar fa 40 anys i, segons les seves pròpies paraules, l’empresa i ell, personalment, continuaran col·laborant amb l’Entitat. El nou president, Pere Ribera, és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i diplomat en Alta Direcció d’Empreses per ESADE. Ha desenvolupat la seva trajectòria professional, entre d’altres empreses, a Caixa Manresa com a cap d’assessoria Jurídica, i secretari general i membre del Comitè de Direcció. Actualment, és president de la Cambra de la Propietat Urbana de Manresa i el Bages i president del Consell de les Cambres de la Propietat de Catalunya. Ribera afronta amb il·lusió aquesta nova etapa a la Mútua Intercomarcal i es compromet a donar suport a la direcció, encapçalada per Lluís Gené, el seu equip i a totes les persones que configuren l’Entitat.

En els comunicats del propi president i del director gerent, Lluís Gené, adreçats a la plantilla de la Mútua, expressen un especial agraïment i reconeixement a la tasca realitzada per Enric Torres durant la seva presidència. Les empreses de la nova Comissió Delegada de la Junta Directiva són, a més de la Cambra de la Propietat Urbana de Manresa i el Bages, representada per Pere Ribera; el Grup Casinos de Catalunya, representada per Javier Marín (nou vicepresident primer de la Junta); Ros Roca, representada per Ramon Carulla (nou vicepresident segon de la Junta) i TE Connectivity Electronics Spain, representada per Eva Martínez (nova vicesecretària de la Junta). La Mútua Intercomarcal, fundada a Manresa i amb amplis serveis a la capital del Bages, té a la seva Junta Directiva les següents empreses: Cambra de la Propietat Urbana de Manresa i el Amb aquest relleu, Mútua Intercomarcal reafirma el seu compromís amb els mutualistes i amb la millora contínua dels serveis, amb l’objectiu de seguir oferint una gestió eficient, propera i adaptada a les necessitats de les empreses i treballadors protegits. Mútua Intercomarcal, amb més de 90 anys d’història, és una entitat col·laboradora amb la Seguretat Social que dona cobertura a empreses mutualistes i treballadors protegits, amb una trajectòria consolidada en el sector i un ferm compromís amb els seus mutualistes.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MUTUA INTERCOMARCAL 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Mútua Intercomarcal obté un resultat positiu a distribuir de 3,88 milions d’euros
ACTUALITAT
Mútua Intercomarcal contribueix amb 6.384.802,02 euros
ACTUALITAT
Oliva Torras rep la Junta Directiva de Mútua Intercomarcal

ACTUALITAT
Sílvia Gratacòs, nova incorporació a la Junta Directiva de Mútua Intercomarcal
ACTUALITAT
Mútua Intercomarcal i la UManresa renoven el conveni de pràctiques
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]