Dijous 12 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Un BAXI Manresa debilitat perd davant d'un Baskonia molt encertat
Els de Diego Ocampo, condicionats per les baixes, no poden lluitar per la victòria a la pista d'un Baskonia amb un encert en els T3 fora del normal.
Un BAXI Manresa debilitat perd davant d'un Baskonia molt encertat.

Redacció/Sergi Vázquez  
19/01/2026 14:34
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació
La Clínica Universitària posa en marxa la 22a edició del Programa de Detecció Precoç
Solsona millora les instal·lacions de pàdel
L’alumnat de Gestió Administrativa de Lacetània es forma en educació financera
El BAXI Manresa, condicionat per les nombroses baixes, no va poder donar la sorpresa a la complicada pista d'un equip Eurolliga, un Kosner Baskonia que va dominar ja des del primer quart i que va acabar guanyant molt còmodament gràcies a un gran encert des del triple (130-85). En els primers minuts hi va haver igualtat (20-17), però tot seguit els bascos van poder obrir forat gràcies a l'encert exterior. Al final del primer quart, onze punts de marge pels locals (35-24) davant uns manresans en els quals van debutar Paulicap, Lucas Sánchez i Guillem Naspler. 

En el segon període, els homes de Galbiati van seguir molt entonats en el triple (al descans duien catorze encerts de disset intents), i això els va permetre anar ampliant cada cop més la diferència, que a la mitja part de l'enfrontament ja era molt contundent (74-42).  Tornant dels vestidors la dinàmica no va canviar i, tot i que els jugadors de Diego Ocampo intentaven tornar a entrar en el partit, al davant tenien un rival que se seguia mostrant molt superior i que va tancar el tercer quart amb més de 100 punts anotats (101-59).

Els deu darrers minuts no van tenir història, ja que el duel estava del tot sentenciat. El Buesa Arena va gaudir amb el seu equip, que va certificar el bitllet per a la Copa del Rei, mentre que els bagencs van intentar no prendre més mal en una mala tarda a Vitòria.   Dimecres a partir de les 20:45 el BAXI Manresa rebrà el Nou Congost el Neptunas Klaipeda lituà en una nova jornada de l'Eurocup.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació
NATACIÓ
El nedador del CN Manresa Joan Perramon ha estat convocat amb la Selecció Catalana
FUTBOL
El Covisa Manresa superai el Molins 99 CFS

BÀSQUET
El BAXI Manresa vol arrodonir a Hamburg la fase regular de l'Eurocup
RUGBI
La trobada d'escoles de rugby celebrada al Congost va ser tot un èxit
WATERPOLO
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
El campanar de la Seu, un capvespre
Unió de Pagesos dona el tret de sortida a la campanya d'eleccions al camp
El nedador del CN Manresa Joan Perramon ha estat convocat amb la Selecció Catalana
L’alcalde de Manresa visita la Llar Mion per aprofundir en la realitat de les llars residencials per a adults
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació
La Clínica Universitària posa en marxa la 22a edició del Programa de Detecció Precoç
Solsona millora les instal·lacions de pàdel
L’alumnat de Gestió Administrativa de Lacetània es forma en educació financera


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]