Dissabte 06 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Institut Lacetània obre les inscripcions a dos nous certificats professionals
Per accedir-hi no cal cap titulació acadèmica ni experiència professional prèvia.
L’Institut Lacetània obre les inscripcions a dos nous certificats professionals.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vázquez  
23/01/2026 16:00
Kids&Us, nou patrocinador principal del Bàsquet Manresa
L'Escola d'Art de Manresa estrena el Festival TRAMA
Josep Vidal Alaball, segon catedràtic d’atenció primària a Catalunya
La Sínia i Castellum guanyen els Premis La Ciència i l’Enginyeria i els Infants
L’Institut Lacetània de Manresa té obertes les inscripcions per a dos nous certificats professionals de nivell 1, adreçats a persones que vulguin millorar la seva ocupabilitat i adquirir competències pràctiques en sectors amb una elevada demanda laboral: l’administratiu i el de la informàtica. Els certificats professionals són documents oficials que acrediten les competències professionals d’una persona i garanteixen que disposa dels coneixements, habilitats i aptituds necessàries per desenvolupar una activitat laboral d’acord amb les exigències del mercat de treball. Tots els certificats inclouen un mòdul de pràctiques en centres de treball. Els certificats professionals de nivell 1 no requereixen cap titulació acadèmica ni experiència professional prèvia, fet que els converteix en una oportunitat accessible per a persones que volen iniciar o reorientar el seu camí laboral.

Operacions auxiliars de serveis administratius i generals

Aquesta formació es començarà a impartir a finals de gener en horari de tarda. L’alumnat aprendrà a gestionar la documentació i la missatgeria d’una empresa o entitat, a utilitzar programes informàtics per a la gestió de dades i a organitzar i coordinar tasques administratives. A més, adquirirà les habilitats de comunicació oral i escrita necessàries per desenvolupar una feina com a auxiliar administratiu o administrativa, tant en entitats públiques i privades com en empreses de diferents sectors.

Operacions auxiliars de muntatge i manteniment de sistemes microinformàtics

Aquest certificat començarà a mitjans de gener, també en horari de tarda. Es tracta d’un curs on s’aprenen els coneixements bàsics del funcionament d’ordinadors i altres sistemes microinformàtics. L’alumnat adquirirà les habilitats necessàries per poder detectar les principals avaries i actuar desmuntant, muntant i reparant els equips de manera eficient i segura. També s’hi ensenyarà com funcionen els diferents components dels ordinadors i quina és la funció de cada un d’ells.

Informació i inscripcions

Les persones interessades en obtenir més informació o formalitzar la inscripció poden consultar aquest enllaç, trucar al 93 877 37 50 o enviar un correu electrònic a inslacetania@xtec.cat. Amb aquesta proposta formativa, l’Institut Lacetània reafirma el seu compromís amb la formació professionalitzadora i l’ocupabilitat, oferint itineraris formatius adaptats a les necessitats reals del mercat laboral. Es tracta d’una proposta impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LACETÀNIA   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Escola d'Art de Manresa estrena el Festival TRAMA
ACTUALITAT
L’alumnat d’Automatització i Robòtica del Lacetània desenvolupa una cel·la de treball robòtica
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa inicia l'enderroc de quatre finques a les Escodines

LA FOTO DEL DIA
Catifes a la basílica de la Seu
MANRESA
La façana de l'Ajuntament es tenyirà diumenge de vermell per commemorar el Dia de l'Hemocromatosi
MANRESA
L'Ajuntament programa un tractament fitosanitari als xiprers del cementiri i de l'ermita del Guix
Catifes a la basílica de la Seu
L'Ajuntament de Manresa inicia l'enderroc de quatre finques a les Escodines
A la venda les entrades de Terra de Guapes, de Sandra Monfort, l'inaugural de la Fira Mediterrània
Kids&Us, nou patrocinador principal del Bàsquet Manresa
L'Escola d'Art de Manresa estrena el Festival TRAMA
Josep Vidal Alaball, segon catedràtic d’atenció primària a Catalunya
La Sínia i Castellum guanyen els Premis La Ciència i l’Enginyeria i els Infants
L’alumnat d’Automatització i Robòtica del Lacetània desenvolupa una cel·la de treball robòtica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]