Dilluns 02 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa frena l'Andorra i aconsegueix la setena victòria
Els de Diego Ocampo ja sumen set partits guanyats a la Lliga Endesa després d'un matx treballat i ben defensat al Nou Congost. Obasohan, el més destacat dels locals.
Un moment del partit. Foto: Jordi Preñanosa

Redacció/Sergi Vázquez  
26/01/2026 20:35
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
El BAXI Manresa va sumar una nova victòria al Nou Congost, en aquesta ocasió davant el MoraBanc Andorra, en un partit que van dominar des del segon quart (91-84).  Els jugadors dirigits per Diego Ocampo van fer un gran inici i van clavar un parcial inicial de 11-4. Tot seguit, els visitants van reaccionar gràcies al domini en el joc interior i l'encert de Kuric. Això els va permetre capgirar el marcador i tancar el primer quart amb tres punts de renda (19-22).

En el segon període els vermells van dominar en tot moment i, liderats per Steinbergs, Obasohan i Reyes, van marxar a la mitja part de l'enfrontament amb onze punts de distància gràcies a un parcial final de 9-0 (52-41). Tornant dels vestidors, els manresans van continuar manant i van obtenir una màxima diferència de dotze punts (62-50). Al final del tercer quart, vuit punts de marge pels bagencs (66-58).

En els deu darrers minuts, el conjunt de Joan Plaza es va acostar a només tres punts (84-81) i va fer que el matx s'hagués de decidir en un final anivellat. En aquest, els locals van estar més entonats i van sumar la setena victòria del curs a la Lliga Endesa. Dimecres a partir de les 20:45 el BAXI Manresa rebrà al Nou Congost el U-BT Cluj-Napoca romanès en una nova jornada de l'Eurocup.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
FUTBOL
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
ATLETISME
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs

FUTBOL
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
BÀSQUET
El Kids&Us encara un nou repte a la díficil pista del Baskonia
FUTBOL
El Covisa Manresa buscarà rep aquest dissabte la visita del CCR de Castelldefels
La façana de darrere de La Buresa
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Les usuàries de l’Espai i els alumnes comparteixen cuina en el projecte ‘Fogons intergeneracionals’
La 10a Fira de la Carbassa de Calaf torna a omplir la plaça dels Arbres de visitants
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]