Dimarts 17 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Meritxell Soler guanya els 10K de Vilafranca
La fondista joanenca MERITXELL SOLER (Puma) s'ha imposat aquest diumenge en la 15a edició dels 10K de Vilafranca del Penedès.
Meritxell Soler guanya els 10K de Vilafranca. Foto: CAM

Redacció/Sergi Vázquez  
26/01/2026 20:46
El BAXI Manresa cau a Granada
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera
La Carretera de Santpedor inicia una nova etapa
El CN Manresa cau a Madrid contra el Concepción
SOLER ha imposat la seva superioritat al llarg de tota la prova, entrant primera sota l'arc d'arribada amb un temps de 33'43", per davant de l'atleta kenyana Angeline Chelimo (34'39") i Gisela Carrión (35'40").  En categoria masculina, el kenyà ABEL CHEBET ha estat el gaunyador amb 29'06", per davant del seu company ELUID CHEROP (29'25") i del català Abdenasser Oukhelfen (29'34"). 

A Barcelona, s'ha disputat el Campionat de Catalunya de 5 quilòmetres en ruta, que ha reunit a 1300 corredors, on el santpedorenc de l'Avinent Manresa ROGER GOMEZ, encara en categoria sub20,  ha ocupat la 14a posició absoluta amb un temps de 14'58", que significa Rècord Absolut de la comarca. YASSIN L'AZIRI i ALEIX FERRERO han estat 25è i 30è absolut amb 15'26" i 15'44" , respectivament. 

En categoria femenina, LAURA VILCHEZ -Avinent Manresa- (5a amb 17'38"), Mercè Guerra (7a am 17'51") i Judit Gonzalez  (28a amb 20'24").  Abans del català de 5k, s'ha disputat els tradicionals 10k de Sant Antoni, amb triomf de MOHAMED EL GHAZOUANY amb un registre de 28'56". De l'Avinent Manresa, cal destacar Jhonatan Morales amb 35'19", Robert Troy (38'19"), Carles Buzón (38'36"), i Nuria Cascante (40'42"). 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLETISME 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera
ATLETISME
Bona actuació dels atletes de l'Avinent Manresa en la Marató de Barcelona
ATLETISME
Adrià Caso, 7è en l'estatal sub18

FUTBOL
Partidàs del Covisa Manresa que surt del descens per primer cop en tota la temporada
FUTBOL
EBRO Yomovo Orbeauto s’uneix al 120è aniversari del CE Manresa com a nou partner de mobilitat
ATLETISME
Serret, bronze sub23 a l'estatal de marxa atlètica
La Carretera de Santpedor inicia una nova etapa
El CN Manresa cau a Madrid contra el Concepción
Adrià Caso, 7è en l'estatal sub18
Arbres florits al Parc de l'Agulla
El BAXI Manresa cau a Granada
Triomf clau del CN Manresa Fibracat al Vallès per seguir lluitant pel tercer lloc
Partidàs del Covisa Manresa que surt del descens per primer cop en tota la temporada
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]