Divendres 19 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Aquest cap de setmana s'inicia la Temporada Estable d'Artés 2026
L'Àrea de cultura de l'Ajuntament d'Artés, així com les entitats que han col·laborat en la confecció del Programa de la Temporada Estable 2026 tenim el plaer de convidar-vos al primer dels esdeveniments d'aquest primer semestre.
Aquest cap de setmana s'inicia la Temporada Estable d'Artés 2026.

BAGES / Redacció/Sergi Vázquez  
27/01/2026 14:15
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
 Es tracta de la darrera producció de Manresa Teatre Musical, que tornen al nostre municipi per oferir-nos Compte amb l'Ogre!, una comèdia per a tots els públics. I ho fa amb doble sessió, el dissabte dia 31 de gener i el diumenge dia 1 de febrer (veieu els horaris més avall). SINOPSI: Compte amb l'ogre! és una comèdia musical divertida i familiar que explica la història d'un ogre verd i solitari que viu feliç al seu pantà fins que un grup de criatures de contes de fades envaeix el seu món. Per recuperar la seva pau, l'ogre accepta emprendre una aventura per rescatar la princesa Fiona d'una torre, però durant el viatge descobreix l'amistat, l'amor propi i el valor de ser un mateix. L'espectacle combina música, humor, coreografies i personatges entranyables com l'ase xerraire i altres figures de contes. És una proposta amb cançons, diversió i moments tendres que arriba al públic de totes les edats. Prop d'una quarantena d'actors i actrius pujaran a l'escenari amb una proposta que no és només adreçada al públic infantil, sinó a tots els públics.

COMPTE AMB L'OGRE!, de MTM;

1a SESSIÓ:
DIA: Dissabte 31 de gener
HORA : 20h (obertura de portes a les 19.30h);

2a SESSIÓ:
DIA: Diumenge 1 de febrer
HORA : 11.30h (obertura de portes a les 11h);

📍 LLOC : Sala Dos de Gener;
🎫 PREUS: https://tuit.cat/foaig

11,00€ (General);
8,25 (+65/-25 anys);
5,50€ (-12 anys);

🎫 Venda d'entrades:

1) PRESENCIALMENT, a la Biblioteca Municipal d'Artés, en l'horari d'obertura habitual (tardes de 15.30h a 20h). A taquilla, el mateix dia.
2) TELEMÀTICAMENT, a través de l'enllaç https://tuit.cat/foaig. Escanejant el codi QR que trobareu als cartells.

Plataforma eAgora: Recordeu que us podreu registrar a la nova Plataforma eAgora , que no només us permetrà adquirir entrades sinó estar informades de les principals novetats al poble d'Artés. Us la podeu descarregar al vostre dispositiu mòbil, i la trobareu a Google Play o a l'App Store. Podeu clicar aquest link si ho referiu: https://www.eagora.app/ca/plataforma/.

👥 Comunitat Artés és Cultura de WhatsApp: us recordem que si voleu formar part de la Comunitat Artés és Cultura de WhatsApp, podeu accedir-hi clicant el següent enllaç: https://chat.whatsapp.com/BA2eFz4e9zV4UgYaCrkk5t Us esperem amb els braços oberts i us convidem a fer córrer aquesta informació a les persones a qui cregueu que pot interessar. I si teniu qualsevol dubte escriviu-nos al correu rierapdv@artes.cat i resoldrem els vostres dubtes el més aviat possible.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ARTES   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages reconeix els èxits dels equips esportius
SÚRIA
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny

SÚRIA
L'Ajuntament de Súria rep un reconeixement pel seu suport a la donació de sang
BAGES
Artés prepara una nova revetlla de Sant Joan amb Strombers
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica els controls d’alcohol i drogues al volant
Jugant amb la creativitat
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
La 4a Trobada de Clubs de Lectura Fàcil del Bages reuneix un centenar de participants
L’Hospital de Berga adequa l’espai per instal·lar la nova ressonància magnètica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]