Divendres 19 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Fòrum Digital posa en contacte talent tecnològic i empreses
Divendres 6 de febrer se celebrarà a la Sala d’Actes de la UPC Manresa el Fòrum Digital Catalunya Central, una jornada de dues hores (de 12.00 a 14.00 h) pensada per connectar el talent digital emergent amb les empreses del territori i fomentar la col·laboració entre l’àmbit acadèmic i el teixit productiu de la Catalunya Central.
Fòrum Digital posa en contacte talent tecnològic i empreses.

ACTUALITAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
03/02/2026 12:39
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
L’acte s’emmarca dins del projecte europeu Digital MERIT, un ecosistema educatiu cofinançat pel programa Digital Europe de la Unió Europea, en el qual participa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) juntament amb altres universitats europees. En el projecte també hi participen pimes, entre les quals Asoindel, coorganitzadora d’aquesta jornada. El projecte té com a objectiu impulsar competències digitals avançades i acostar la formació especialitzada a les necessitats reals de les empreses i de l’entorn socioeconòmic. El Fòrum Digital Catalunya Central reunirà estudiants, professorat, professionals del sector tecnològic i representants d’empreses interessades en la innovació, la transformació digital i la captació de talent qualificat. El programa inclou taules rodones i espais de debat, així com activitats de networking.

L’esdeveniment estarà moderat per Enric Bastardas, comunicador manresà especialitzat en tecnologia, innovació i desenvolupament personal, i vol servir de plataforma per generar oportunitats de connexió, col·laboració i transferència de coneixement entre universitat i empresa. A les diferents taules hi participaran diverses pimes del Bages expertes en les diferents temàtiques que es tractaran: Aigües de Manresa, Althaia, Brontobyte, Envasos Boixadós, F2R, Grup Aquacenter, Maccion, Mesai, Progress i Selba. Amb aquesta iniciativa, el Fòrum Digital Catalunya Central vol posar en valor el talent tecnològic del territori i reforçar el paper de Manresa com a pol de formació i innovació digital, contribuint al desenvolupament econòmic i a la competitivitat de la Catalunya Central.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UPC   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
LA FOTO DEL DIA
Jugant amb la creativitat
ACTUALITAT
La Cambra ajuda deu empreses catalanes a obrir mercat a Japó i Corea del Sud

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys
MANRESA
La Biblioteca del Casino enriqueix la col·lecció local amb 15 treballs de recerca
MANRESA
Els alumnes de l'Escola Sant Ignasi i Manresa Turisme presenten una ruta turística matemàtica
Jugant amb la creativitat
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
La 4a Trobada de Clubs de Lectura Fàcil del Bages reuneix un centenar de participants
L’Hospital de Berga adequa l’espai per instal·lar la nova ressonància magnètica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]