Dissabte 05 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CAP Navàs renova els punts d'atenció a la ciutadania
El Centre és el primer de la Catalunya Central a substituir l'antic taulell per taules d'atenció individualitzada, més baixes, i també incorpora un nou sistema de torn administratiu.
El CAP Navàs renova els punts d'atenció a la ciutadania.

SANITAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
06/02/2026 13:16
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
Els alumnes del Pla del Puig podran iniciar el curs amb el nou gimnàs i vestidors
El Centre d'Atenció Primària Navàs ha remodelat l'espai d'Atenció a la Ciutadania amb l'objectiu de garantir més confidencialitat i millorar l'experiència dels pacients en els tràmits administratius i d'accés al centre. El nou espai substitueix l'antic taulell únic per tres taules baixes d'atenció personalitzada, amb cadires per a les persones usuàries, que els permeten asseure's davant la o el professional d'Atenció a la Ciutadania per explicar-li els motius de la seva visita amb més comoditat i discreció. A més, s'han incorporat separadors entre els punts d'atenció, cosa que reforça la privacitat de les converses i el compliment de la confidencialitat.

Amb aquestes millores, el CAP Navàs fa un pas endavant en la qualitat, la seguretat i l'eficiència de l'Atenció a la Ciutadania, posant les persones al centre del servei. "Estem molt satisfets amb el canvi, perquè ens permet atendre les persones d'una manera més propera i garantir millor la confidencialitat en un moment tan sensible com és el primer contacte amb el CAP, que oferim els professionals d'Atenció a la Ciutadania. La valoració que ens fan arribar els i les pacients d'aquest canvi també és molt positiva", assegura la referent d'Atenció a la Ciutadania del CAP navassenc, Carme Sitjà.

Primer centre d'un nou model

El de Navàs és el primer CAP de la Catalunya Central on l'ICS ha dut a terme aquesta millora en els espais d'Atenció a la Ciutadania, per tal de reforçar la confidencialitat dels usuaris. La voluntat és que al llarg d'aquest 2026, nous centres de les comarques centrals se sumin a aquest nou model.

Paral·lelament, el CAP ha posat en funcionament un sistema de gestió del torn administratiu que permet ordenar i agilitzar l'accés a aquests serveis. Per utilitzar-lo, les persones han de passar la targeta sanitària pel lector situat a l'entrada del centre (Teseo) i seleccionar l'opció "Vull ser atès". El sistema expedeix un tiquet amb un codi anonimitzat que permet avisar l'usuari a través d'una pantalla a la sala d'espera quan ja pot ser atès.

Aquest mateix dispositiu també facilita la gestió de les visites programades mitjançant l'opció "He arribat al centre", així com l'accés a tràmits administratius habituals, com la impressió del pla de medicació o del justificant de visita, dues opcions ja habilitades al centre sanitari de Navàs des de fa anys.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ICS   CATALUNYA CENTRAL   SALUT  
També et pot interessar:
SANITAT
Un estudi evidencia el paper clau dels treballadors i les treballadores socials
SANITAT
Els usuaris puntuen amb un 7,5 l'atenció urgent hospitalària i amb un 8,5 l'atenció hospitalària
SANITAT
Salut finança 21 projectes d'atenció primària per impulsar la salut comunitària a tot Catalunya

SANITAT
La població catalana manté una bona percepció de la seva salut
ACTUALITAT
Eina pionera per monitorar la morbimortalitat atribuïble a la calor
CATALUNYA CENTRAL
El Govern completa la prova sísmica prèvia a l'excavació de la nova seu de la Generalitat
La plaça Bages de Manresa
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Com vestir l’habitació dels nens en la recta final de l’estiu
El 32è 3x3 de Solsona omple la plaça del Camp de bàsquet
Tornar a l’escola: nous reptes, noves il·lusions
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]